|

یحیی به سن بازیکنان نگاه می کند؟!

پرسپولیس در نقل و انتقالات شروع بسیار خوبی داشته، اما نکته عجیب در این خریدها سن بازیکنان است.

لینک کوتاه کپی شد

فارغ از فهرست مازاد تیم فوتبال پرسپولیس این تیم در حال حاضر حامد لک، علیرضا ابراهیمی، امید عالیشاه، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، عیسی آل کثیر، حامد پاکدل و کمال کامیابی نیا را به عنوان بازیکنان بالای 30 سال دارد و بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر هم در سال 1401 به 30 سال خواهند رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ نکته جالب این که بقیه نفرات پرسپولیس هم چندان جوان نیستند و مردانی مثل مهدی ترابی، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و... هم بازیکنانی در مرز بالای 27 و 28 سال هستند.

پرسپولیس در حال بستن تیمی خوب است و تا اینجای کار بخش های مختلفی از تیم خود را ترمیم کرده است اما بد نیست پرسپولیسی ها در گرفتن بازیکنان شایسته، نگاهی هم به شناسنامه بازیکنان خود بکنند، پرسپولیس در سالهای 73 تا 77 بازیکنانی مثل نیما نکیسا، ادموند بزیک، مهدی مهدوی کیا، مهرداد میناوند، علی انصاریان، کریم باقری، حامد کاویانپور، علی کریمی و... را جذب کرد که نه تنها جزو بزرگان فوتبال ایران شدند که سن آنها در مقطع جذب به پرسپولیس 18 تا 21 سال و حداکثر 22 سال (کریم باقری) بودند ضمن این که بازیکنانی دیگر در این مقطع مثل علی دایی، افشین پیروانی، بهروز رهبری فرد، یحیی گل محمدی، رضا ترابیان، مهدی هاشمی نسب و... هم در این مقطع با سنین بین 23 تا 25 سال پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کردند.

پرسپولیس تا اینجای کار در بازار نقل و انتقالات پورعلی گنجی 30 ساله و بیرانوند و اسماعیلی فر 29 ساله را گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی