|

احتمال بازگشت فوق ستاره به بارسلونا وجود دارد؟

نیمار با سران پاری سن ژرمن به مشکل خورده است و به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

نیمار که در تابستان 2017 با انتقالی تاریخی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست، هم‌چنان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال است اما سال‌به‌سال از اهمیت او در ترکیب پی اس جی کاسته می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این روزها شایعات زیادی درباره خروج نیمار از پاری سن ژرمن شنیده می‌شود چرا که این ستاره برزیلی در بهترین حالت ممکن، پس از لیونل مسی و کیلیان ام باپه که مهاجم اول و مدیر ورزشی پاری سن ژرمن است، سومین بازیکن بااهمیت ترکیب پاریسی‌ها به‌شمار می‌رود.

به گزارش اتلتیک، نیمار مایل است به بارسلونا، تیمی که اوج فوتبالش را در آن سپری کرد، برگردد اما بارسا با مشکلات مالی متعددی روبه‌رو است. حتی اگر بارسلونا از شر مشکلات مالی کنونی‌اش خلاص شود، بازهم آن‌ها سراغ نیمار نخواهند رفت چرا که اهداف دیگری چون روبرت لواندوفسکی را دنبال می‌کنند. این روزها رسانه‌های فرانسوی، نیمار را به تیم‌های لیگ برتری چون نیوکاسل، چلسی و منچستریونایتد مرتبط می‌کنند اما این مهاجم 30 ساله واضحا نمی‌خواهد در انگلیس به فوتبالش ادامه دهد.

با وجود نبود مشتری جدی برای نیمار، پاری سن ژرمن نسبت به قطع همکاری با مهاجم گران‌قیمت خود مصمم به‌نظر می‌رسد. ناصر الخلیفی هفته گذشته در مصاحبه‌ای به‌شکل غیرمستقیم در خصوص آینده مبهم نیمار در پاری سن ژرمن صحبت کرد:

از تمام بازیکنان انتظار دارم نسبت به فصل گذشته بهتر کار کنند. پیام ما واضح است؛ آن‌ها باید هرروز 200% توان‌شان را به کار گیرند. کسانی که از منطقه امن‌شان خارج نشوند، جایی در تیم نخواهند داشت. 

فصل 22-2021 اصلا برای نیمار خوب نبود؛ این مهاجم سرشناس پاری سن ژرمن در 28 بازی فقط 13 گل و 5 پاس گل ثبت کرد و این عملکرد ضعیف باعث شد هواداران پاری سن ژرمن مدام او را هو کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی