|

درخواست عجیب ساپینتو از گروه رسانه ای استقلال

سرمربی استقلال از گروه رسانه‌ ای باشگاه خواسته بود در رابطه با دیدار های دوستانه این تیم اطلاعی به کسی ندهند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که تیم استقلال عصر چهارشنبه هفته گذشته به مصاف یک تیم لیگ یکی ترکیه رفت، این موضوع از سوی هواداران استقلال به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. عصر روز چهارشنبه هفته گذشته ناگهان خبر پایان دیدار دوستانه استقلال با یک تیم لیگ یکی ترکیه از طریق کانال رسمی تلگرامی باشگاه استقلال منتشر شد تا مشخص شود شاگردان ساپینتو با نتیجه ۲-یک مغلوب یک تیم ترکیه‌ای شده‌اند!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ خبری غافلگیرکننده که هواداران استقلال را به شدت متعجب کرد چراکه پیش از آن هیچ اطلاعی در رابطه با این موضوع به رسانه‌ها و هواداران داده نشده بود. همچنین خبر برگزاری بازی استقلال مقابل نماینده آذربایجان نیز از طریق رسانه‌های آذربایجانی به اطلاع هواداران و رسانه‌های ورزشی رسید تا صدای اعتراض طرفداران استقلال بلند شود؛ به این دلیل که چرا باشگاه استقلال در رابطه با برنامه‌های این تیم در ترکیه به موقع اطلاع نمی‌دهد.

اما پس از ساعاتی از اوج‌گیری این اعتراضات، محمدحسین زرندی، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال با انتشار یک متن در صفحه شخصی‌اش این موضوع را طبق خواسته ریکاردو ساپینتو اعلام کرد و گفت سرمربی تیم از گروه رسانه‌ای خواسته در رابطه با بازی‌های دوستانه این تیم اطلاعی به کسی ندهند تا ظاهراً این مسابقات به صورت مخفیانه برگزار شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی