|

ساپینتو حتما به این بازیکن نیاز دارد!

استقلال در سومین هفته لیگ برتر باید برابر بهترین خط حمله لیگ در پایان دو هفته ابتدایی بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم مس کرمان که به تازگی از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده موفق شده در دو بازی اول خود ۵ گل به ثمر رساند تا از این نظر بین ۱۶ تیم لیگ برتری بهترین خط حمله را فعلاً به خودش اختصاص بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛  کرمانی‌ها دوبار در بازی اول مقابل نفت مسجد سلیمان (که منجر به شکست سه بر دو این تیم شد) و سه بار در بازی با پیکان (که به برد سه بر صفر مس کرمان انجامید) موفق به گلزنی شده اند و از این نظر خط آتش خطرناکی دارند. این در حالی است که استقلال در بازی اول خانگی خود دوبار مقابل سپاهان دروازه اش را باز شده دید و در مصاف دوم مقابل تیم تازه لیگ برتری شده ملوان نیز در ۲۰ دقیقه اول یک بار دروازه‌اش باز شد.

ساپینتو که درباره قهرمانی فصل قبل استقلال و مسابقاتش مطالعات زیادی انجام داده از باشگاه خواسته با توجه به در پیش بودن بازی حساس این هفته مقابل مس کرمان هر طور شده کارت بازی سیاوش یزدانی را تهیه کنند. او به رابط خودش با باشگاه هشدار داده در این باره کوتاهی نشود تا او بتواند زوج موفق فصل گذشته خط دفاعی استقلال که سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند بودند را در این بازی در اختیار داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان پنجشنبه سوم شهریور از ساعت ۱۹ و ۳۰ در استادیوم آزادی برگزار می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی