|

اولین تغییر در تیم ملی؛ جناحین دگرگون می شود!

حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی با تغییراتی در ترکیب اصلی همراه خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود اینکه بیشتر بازیکنان اصلی تیم از میان بازیکنانی هستند که از زمان کی‌روش باقی مانده‌اند اما در یکی،دو پست شاید این تغییرات به ضرر بازیکنان محبوب دراگان اسکوچیچ تمام شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ جناحین دفاعی تیم ملی پست‌هایی است که در زمان اسکوچیچ بیشترین انتقاد به آن وارد می‌شد و البته دفاع راست بیش از بقیه سیبل واقع شده بود. صادق محرمی که گویا بازیکن محبوب مربیان کروات است، به مهره اصلی اسکوچیچ در آن جناح تبدیل شده بود. بازیکنی که انتقادات زیادی را متحمل شد و خیلی‌ها اعتقاد داشتند این لژیونر ایرانی در حد و اندازه حضور در ترکیب اصلی نیست. در جناح چپ هم بعد از آزمون و خطاهای زیاد، امید نورافکن به عنوان یکی از معدود بازیکنان لیگ جایگاه ثابتی پیدا کرد. او عملکرد نسبتا خوبی داشت اما شاید بازگشت کی‌روش حضور او به عنوان مهره اصلی را هم به خطر بیندازد. 

در لیست جدید کی‌روش گزینه‌های جانشینی این 2 بازیکن چه کسانی هستند. یک گزینه کاملا قابل پیش‌بینی یعنی رامین رضاییان و یک گزینه عجیب یعنی صالح حردانی. حردانی عملکرد بسیار خوبی در استقلال داشته اما حضور او در لیست جدید با توجه به نیمکت‌نشینی‌اش در تیم سا پینتو او را به گزینه‌ای غیرمنتظره تبدیل کرده است. در جناح چپ هم یک استقلالی دیگر یعنی ابوالفضل جلالی رقیب نورافکن شده است. بازیکنی که در ترکیب استقلال در بیشتر بازی‌ها جای جعفر سلمانی را هم گرفته است و شاید بتواند در تیم ملی هم به ترکیب برسد. البته او در این راه چند رقیب سرسخت هم دارد. میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی که بازیکنان محبوب کی‌روش در آن پست هستند و همچنین وحید امیری که بعد از بازگشت از مصدومیت شاید یکی از گزینه‌های بازی در دفاع چپ باشد. محتمل‌ترین گزینه برای این جناحین تیم ملی بازگشت به حالت قبل است. رامین رضاییان در راست و میلاد محمدی هم در چپ بعد از مدت‌ها دوری شاید با بازگشت کی‌روش جایگاهشان را در تیم ملی پس بگیرند. شاید هم سرمربی پرتغالی تفکرات جدیدی داشته باشد و با حفظ همین نفرات و یا تغییرات غافلگیرکننده ترکیب جدیدی را راهی جام‌جهانی کند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی