|

پرسپولیس-تراکتور؛ دو تیم به دنبال رکورد های خاص!

دو تیم پرسپولیس و تراکتور هر دو به دنبال تداوم رکورد خود در هفته های گذشته خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

از چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، یکشنبه هفته آینده، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور خواهد بود، مسابقه ای که برای هر دو تیم از اهمیت فراوانی برخوردار است و هر دو سرمربی به دنبال تداوم روند مثبت هفته‌های قبل از تعطیلات خود خواهند بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ پرسپولیسی‌ها که صدرنشین لیگ برتر نیز هستند، پس از دو تساوی بدون گل در دو هفته ابتدایی لیگ مقابل ذوب‌آهن و فولاد، در چهار دیدار بعدی توانسته اند ۸ گل به ثمر برسانند. به عبارت دیگر تیم قرمز پایتخت در این چهار مسابقه به طور میانگین هر بازی ۲ گل زده که نشان دهنده آمار مناسبی برای این تیم است که می‌تواند آژیر خطری جدی برای دروازه‌بان و خط دفاعی هر تیمی نیز تلقی شود. با این اوصاف و باتوجه به خط حمله زهردار قرمزهای پایتخت، پرسپولیس توانسته در گل زدن‌های متوالی خود در لیگ برتر به عدد ۴ برسد و قطعا گل‌محمدی علاقه‌مند است شاگردانش بتوانند این روند را با باز کردن دروازه محمدرضا اخباری ادامه دهند.

در سوی دیگر تراکتور نیز پس از اینکه در سه هفته ابتدایی ۶ گل دریافت کرد، رفته رفته توسط قربان بردیف به سازماندهی خط دفاعی خود پرداخت تا تی‌تی ها بتوانند در سه هفته اخیر کلین‌شیت کنند. قربان که تیمش را با سیستم سه دفاعه رهسپار بازی‌ها می‌کند و در استفاده از سیستم دفاعی تبحر خاصی دارد باتوجه به گل نخوردن در سه بازی آخر تراکتور مورد تحسین پرشورها قرار گرفته و مطمئنا بردیف به دنبال تبدیل هت‌تریک کلین‌شیت‌های متوالی تیمش به پوکر خواهد بود.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم در قرمزترین بازی هفته هفتم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. آیا یحیی با اتکا به لوکادیا و خط آتش زهردار به گلات گلزنی خواهد رسید یا بردیف با مدافع از لیگ ملت‌های اروپا برگشته خود همچنان دژی غیرقابل نفوذ مقابل دروازه خواهد داشت؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی