|

کارلوس کی روش به این پرسپولیسی حتما نیاز دارد!

کارلوس کی روش در جام جهانی 2022 قطر روی شجاع خلیل زاده حساب باز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شجاع خلیل‌زاده که مدت‌ها از تیم ملی به دور بود، در نهایت در دوره دراگان اسکوچیچ توانست پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند و در مسیر رقابت‌های مقدماتی و انتخابی جام جهانی، نقش پررنگی در قلب دفاعی برای صعود به جا گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ با این حال بعد از تغییرات روی نیمکت و بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش این شایعه شکل پررنگی به خود گرفت که با توجه به اختلافات گذشته میان این مربی و خلیل‌زاده، او بار دیگر شانس بازگشت به تیم ملی را از دست می‌دهد. 

سرمربی پرتغالی تیم ملی اما در بدو حضور دوباره روی نیمکت او را برای اردوی اتریش فرا خواند و در تصمیمی جالب توجه در رقابت‌های تدارکاتی در این کشور نیز شانس حضور فیکس به وی داد تا مشخص شود این شایعه واقعیت ندارد و خلیل‌زاده در صورت دستیابی به شرایط فنی مدنظر کادرفنی در رقابت‌ها حاضر خواهد بود.

اکنون خلیل‌زاده در آستانه جام جهانی بار دیگر به اردوی تیم ملی فراخوانده شده و شانس بزرگی نیز برای حضور در لیست و حتی بازی فیکس در ترکیب تیم ملی خواهد داشت. 

او با توجه به تعطیلی لیگ ستارگان قطر به تهران بازگشته و تمرینات آماده‌سازی و تاکتیکی خود را زیر نظر کادرفنی و کارلوس کی‌روش پشت سر می‌گذارد. مدافع میانی اسبق پرسپولیس که اکنون در الاهلی قطر حضور دارد، مطمئناً در صورت دستیابی به اعتماد کارلوس کی‌روش کار سخت و شاید غیرممکنی را برای تقابل با ستاره‌های هجومی تیم ملی انگلیس پیش رو خواهد داشت.

آخرین تصاویر از اردوی تیم ملی نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش با وسواس زیادی شرایط شجاع خلیل‌زاده را پیگیری می‌کند. بخصوص جایی که کارلوس کی‌روش در ملاقات با مدافع میانی تیم ملی آخرین وضعیت او را زیر نظر گرفته و شرایط وی را بررسی می‌کند. باید دید خلیل‌زاده قادر خواهد بود جایگاه ثابت خود در ترکیب تیم ملی را در رقابت با دیگر مدافعان میانی مدنظر سرمربی (مجید حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی) به دست بیاورد و به‌دنبال درخشش در این رقابت‌ها باشد یا خیر؟ پیش‌بینی اما این است که شجاع با پایان مصدومیت و رسیدن به مرز آمادگی همراه با حسین کنعانی‌زادگان زوج مرکز خط دفاع تیم ملی در جام جهانی را تشکیل خواهند داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی