|

فرصتی طلایی پیش روی هافبک پرسپولیس

نفراتی مثل احمدی، نعمتی و چند بازیکن دیگر در انتظار فرصتی هستند تا مثل کامیابی نیا فرصتی برای حضور در ترکیب پیدا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

کمال کامیابی نیا که در دو بازی ابتدایی پرسپولیس مقابل ذوب آهن و فولاد به میدان رفت، از هفته سوم نیمکت نشین شد و برای چند هفته پیاپی روی نیمکت نشست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این نیمکت نشینی تا زمان مصدومیت میلاد سرلک ادامه داشت و پس از آن بود که به کاپیتان دوم سرخ ها فرصتی برای عرض اندام داده شد و جالب این که کامیابی نیا نیز با درخشش خود نشان داد باید زودتر از این ها در میدان حاضر می شده است.

او در همین بازی آخر مقابل ملوان طبق آمار متریکا عملکرد خوبی داشت. کامیابی نیا با 63 لمس توپ در بازی با ملوان و دقت پاس 88.9 درصدی، 8 عملکرد دفاعی داشت و یک پاس کلیدی هم داد اما مثل بیشتر هم تیمی‌هایش شوتی به طرف دروازه ملوان نزد.

این نمایش را کنار کلین شیت های پیاپی پرسپولیس بگذارید که از زمان بازگشت او به ترکیب اصلی آغاز شده تا مشخص شود حضور این بازیکن در ترکیب یازده نفره تا چه اندازه برای پرسپولیس مثمرثمر بوده است، آن هم در شرایطی که شاید اگر سرلک مصدوم نمی‌شد، کمال در این دو بازی هم در ترکیب قرار نمی‌گرفت. 

این موضوعی است که بازیکنان کاملا نیمکت نشین دیگری نیز با آن دست به گریبان هستند. نفراتی چون محمد مهدی احمدی که به عنوان یک پدیده به پرسپولیس آمد تا پس از حضور در تیم امید باپرسپولیس به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کرده و رویای حضور در جام جهانی را در سر می گذراند اما حالا برای قرار گرفتن در لیست پرسپولیس باید بجنگد یا سیامک نعمتی که در تمام سال های اخیر یکی از بازیکنان همیشه ثابت پرسپولیس در پست های مختلف بود اما حالا در دقایق پایانی چند بازی و به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان می شود.

در این میان بسیاری از کارشناسان معتقدند این بازیکنان نیز مثل کامیابی نیا حرف های زیادی برای گفتن دارند اما تا زمانی که یحیی به آن ها میدان نداده و از همان نفراتی که هر بازی به میدان می روند و ناامید کننده ظاهر می شوند بازی می گیرد، نفراتی چون احمدی، نعمتی و چند بازیکن دیگر عملا هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی