|

مشکل بزرگ ساپینتو در بازی با استقلال!

سرمربی پرتغالی استقلال برای بازی حساس با تراکتور مجبور است به بعضی از بازیکنان تیمش بازی بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال برای بازی حساس با تراکتور چند بازیکن اصلی خود را ندارد و خبری از امثال مهدی پور و مرادمند نیست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ ضمن این که بعید است عارف غلامی هم به این بازی برسد. در درون دروازه که حسینی بازی می کند و در مرکز خط دفاعی ساپینتو محکوم است به سیلوا و یزدانی بازی بدهد و گزینه دیگری ندارد. در چپ و راست آنها هم یامگا و سلمانی بازی می کنند و در مرکز میدان باز هم ساپینتو مجبور است از چشمی ،نیک نفس و مهری استفاده کند و گزینه دیگری وجود ندارد. در خط حمله هم احتمالا قایدی ،محبی و ارسلان به میدان می روند و شانس بابایی یا میرزایی خیلی کم است.

ساپینتو در این بازی و حداقل در خط دفاعی و هافبک انتخاب های زیادی ندارد و باید یکسری از بازیکنان را که خیلی هم قبول ندارد، بازی بدهد. مثلا در شرایط طبیعی او به یزدانی بازی نمی داد اما این هفته که مرادمند مصدوم شد،سیاوش به میدان رفت و...در خط میانی هم خبری از رضاوند،مهدی پور و... نیست و اگر یک بازیکن دیگر مصدوم شود معلوم نیست ساپینتو باید چه کار کند؟ البته بازگشت محبی برای او خبر خوبی است ولی مشکل عمده استقلال در خط دفاعی و هافبک است.آبی ها در بازی با مس رفسنجان تا حدی میانه میدان را از دست دادند و به همین دلیل موقعیت های گلزنی تیم حریف بیشتر بود و در نهایت تیم ساپینتو دو امتیاز حساس را از دست داد . دربازی با تراکتور هم این مشکل وجود دارد و باید دید استقلال می تواند از سد تیم زخم خورده پاکو خمز عبور کند یا نه؟ این بازی در تبریز برگزار می شود و مسلما ساپینتو که محکوم به استفاده از بعضی بازیکنان ذخیره است،کار سختی در پیش خواهد داشت.

استقلالی ها در این دیدار قطعا رضاوند،مرادمند و مهدی پور را ندارند و تازه وضعیت غلامی هم مبهم است. البته خبرهایی هم در مورد یکی از بازیکنان این تیم شنیده می شود که خیلی فوتبالی نیست اما بهرحال تیم ساپینتو برای این که بیشتر از پرسپولیس عقب نماند در تبریز محکوم به پیروزی است. استقلال 6 روز بعد از این بازی هم دوباره در جام حذفی و اینبار در تهران به مصاف تراکتور می رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی