|

جانشین کی روش در تیم ملی ایرانی است یا خارجی؟!

با انصراف چند گزینه داخلی از هدایت تیم ملی نکونام اصلی‌ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبال امیر مهدی علوی نام ۷ مربی ایرانی را برای هدایت تیم ملی مطرح کرد که امروز از بین آنها ۴ نفر از هدایت تیم ملی انصراف دادند که به ترتیب ساکت الهامی، امیر قلعه نویی، مهدی تارتار و حمید مطهری بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ با انصراف این ۴ نفر جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی برای هدایت تیم ملی از بین گزینه‌های داخلی باقی مانده اند. از فدراسیون فوتبال خبر رسید، در روزهای آتی از بین گزینه‌های داخلی یا جواد نکونام هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت و یا هدایت تیم  ملی به یک مربی خارجی محول می‌شود.

گفته می‌شود، گزینه خارجی تیم ملی سرمربی تیم‌های لیگ برتری نیست. به این خاطر که انتخاب مربی خارجی که هم اکنون در تیم لیگ برتری مشغول بکار است، تیم لیگ برتری را دچار چالش می‌کند.

در بین گزینه‌های داخلی البته از ابتدا هم محتمل ترین گزینه جواد نکونام بود به این خاطر که از سمت سرمربیگری تیم فولاد استعفاء کرده است و براحتی می‌تواند سرمربی تیم ملی شود. در بین گزینه‌های خارجی آنطور که از فدراسیون فوتبال خبر رسیده است؛ شانس سانچس اسپانیایی بیشتر از دیگر مربیان خارجی است. همان مربی ای که هدایت تیم ملی قطر را برعهده داشته است.

تصمیم نهایی را در اینباره اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست روز سه شنبه خواهند گرفت. آنها با رای گیری مشخص خواهند کرد که جواد نکونام سرمربی تیم ملی خواهد شد یا یک مربی ایرانی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی