|

اعتراض باشگاه پرسپولیس نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ

برگزاری دیدارهای استقلال و سپاهان پس از پرسپولیس باعث اعتراض این باشگاه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 روز قبل در مطلبی با عنوان استقلال تا پایان سال دیرتر از پرسپولیس بازی می کند نوشتیم طبق برنامه اعلام شده تا پایان هفته 26 ام در تمام بازی ها استقلال بعد از پرسپولیس و با اطلاع از نتیجه پرسپولیس به میدان می رود و تنها در هفته 24 است که دو تیم در یک روز بازی های خود را برگزار می کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این اتفاقی است که در مورد بازی های سپاهان نیز رخ داده و به جز بازی مستقیم دو تیم در هفته 23، تیم سپاهان نیز دیرتر از پرسپولیس بازی کرده و با آگاهی از نتیجه بازی پرسپولیس با رقبایش دیدار می کند.

همین موضوع باعث شده باشگاه پرسپولیس امروز در نامه ای به سازمان لیگ، با اشاره به این که دلیلی ندارد بازی های هر دو تیم رقیب، بعد از بازی های پرسپولیس برگزار شود، از سازمان لیگ درخواست کند شرایط عادلانه ای را برای تیم های مدعی برقرار سازد.

 
در این میان باشگاه پرسپولیس با پیش بینی این موضوع که مسئولان سازمان لیگ مدعی خواهند شد در هفته های ابتدایی شرایط برعکس بوده در همین نامه قید کرده اند شرایط ابتدای لیگ با این هفته ها قابل قیاس نیست و حالا جنگ صدرنشینی و قهرمانی بر سر تک امتیازهاست و به همین دلیل تا هفته 30 ام رقابت ها باید تمام تیم ها شرایط یکسانی داشته باشند و قرار نیست تمام بازی های دو تیم مدعی استقلال و سپاهان بعد از پرسپولیس برگزار شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی