|

چلسی در نقل و انتقالات کولاک می کند!

باشگاه چلسی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل بد، تابستان شلوغی در پیش خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

با رسمی شدن حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت چلسی در فصل آینده این باشگاه به دنبال برآورده کردن نیاز‌های این سرمربی آرژانتینی در نقل و انتقالات تابستانی‌ است. از آنجا که چلسی در این فصل با تنها ۳۸ گل زده در لیگ برتر یکی از بدترین فصول خود را تجربه کردند، جذب یک مهاجم نوک تخصصی از اولویت‌های سرمربی آبی‌های لندن است. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ به نوشته ایونینگ استاندارد، چلسی قصد دارد در تابستان امسال دو یا سه خرید بزرگ برای سرمربی جدید خود مائوریسیو پوچتینو انجام دهد و این مربی در مرحله اول پروژه بازسازی خود به جذب یک مهاجم و یک دروازه‌بان نیاز دارد. البته این باشگاه برای زوج انزو فرناندز در خط میانی هم به یک هافبک فیزیکی احتیاج دارد اما پیش از آن باید برخی از بازیکنان خود را به فروش برساند.

باشگاه چلسی پیش از این کریستوفر انکونکو را از لایپزیش به خدمت گرفته است اما رویای آبی‌ها جذب ویکتور اوسیمن مهاجم توانمند ناپولی است که به طور قطع اورلیو دی لورنتیس، مدیر ناپولی مبلغ بالایی برای او طلب خواهد کرد. ویکتور اوسیمن بدون شک پس از ارلینگ هالند، بهترین مهاجم اروپا در این فصل بوده است و به نظر می‌رسد برای بازی در لیگ برتر کاملا آماده است.

از آنجا که جذب اوسیمن بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای این باشگاه هزینه خواهد داشت، چلسی جذب لائوتارو مارتینز از اینتر و راسموس هویلوند مهاجم آتلانتا را نیز بررسی می‌کند. روملو لوکاکو پس از گذراندن دوره قرضی خود در اینتر به چلسی بازمی‌گردد و پوچتینو نیز مایل است با این مهاجم 97.5 میلیون پوندی کار کند، اگرچه مذاکرات درباره آینده لوکاکو به بعد از فینال لیگ قهرمانان موکول شده است. کریستوفر انکونکوی ۵۰ میلیون پوندی که به طور مشترک با فولکرگ کفش طلای این فصل بوندسلیگا را مال خود کرد نیز به تقویت فاز هجومی آبی‌ها کمک خواهد کرد.

در درون دروازه نیز این باشگاه می‌خواهد یکی از بین کپا آریزابالاگا و ادوارد مندی را به فروش برساند و دروازه‌بان جدیدی به خدمت بگیرد. آندره اونانا دروازه‌بان اینتر، گرگور کوبل از دورتموند و داوید رایا از برنتفورد گزینه‌های چلسی هستند. آنها برای تقویت خط هافبک نیز خواهان دکلان رایس، هافبک وستهم هستند اما همچنان وضعیت مانوئل اوگارته از اسپورتینگ، مویسس کایسدو از برایتون، رومئو لاویا از ساوتهمپتون و مانو کونه از بوروسیا مونشن گلادباخ را دنبال می‌کنند.

بر کسی پوشیده نیست که چلسی برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر خود باید ترکیب ۳۲ نفره خود را تا حد زیادی کوچک‌تر کند. به نظر می‌رسد میسون مانت در حال ترک این باشگاه بوده و توقف مذاکرات تمدید قرارداد انگولو کانته نیز باعث شده آینده این هافبک ۳۲ ساله همچنان مبهم باشد. پیر امریک اوبامیانگ، کریستین پولیسیچ، روبن لوفتوس چیک و حکیم زیاش همگی این باشگاه را ترک می‌کنند و متئو کواچیچ و کای هاورتز نیز می‌توانند به دنبال باشگاه دیگری باشند. ژائو فلیکس نیز پس از اتمام قرارداد قرضی خود به اتلتیکو مادرید بازخواهد گشت.

این احساس وجود دارد که چلسی می‌تواند برای جلوگیری از نقض قوانین فیرپلی مالی (FFP) از ستاره‌های بومی خود، کسب درآمد کند. به همین دلیل کانر گالاگر و لوی کولویل آماده هستند تا درباره آینده خود با باشگاه مذاکره کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی