|

دستیار جنجالی نکونام مربی استقلال می شود؟

این احتمال وجود دارد که هاشمی‌نسب طی روزهای آینده به جمع همکاران جواد نکونام اضافه شود.

لینک کوتاه کپی شد

این احتمال وجود دارد که مهدی هاشمی‌نسب به کادر فنی استقلال اضافه شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در روزهایی که هنوز حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال قطعی نشده بود از دستیار او در فولاد به عنوان یکی از نفراتی نام برده می‌شد که نکونام را در استقلال هم همراهی خواهد کرد. 

با توجه به سابقه حضور هاشمی‌نسب در استقلال به عنوان بازیکن، هواداران این تیم در فضای مجازی از بازگشت او به تیم محبوبشان استقبال کردند اما در شرایطی که هاشمی‌نسب در کمپ حجازی هم دیده شده بود، خبری از حضور او در کادر فنی استقلال نشد.

گمانه‌زنی‌های متفاوتی درباره اینکه چرا هاشمی‌نسب به استقلال نیامده صورت گرفت و این چهره هم چند وقت در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که نه ممنوع‌الکار است نه بحث مالی داشته بلکه افرادی تصمیم گرفته‌اند که او در استقلال نباشد!

اگرچه چند روز قبل بهروز رهبری‌فرد همبازی هاشمی‌نسب در پرسپولیس عنوان کرد که مهدی به خاطر جلوگیری از ایجاد حاشیه برای استقلال به این تیم نیامده اما گویا رایزنی‌ها برای حضور این مربی در کادر فنی استقلال جواب داده و این احتمال وجود دارد که هاشمی‌نسب طی روزهای آینده به جمع همکاران جواد نکونام اضافه شود.

در حال حاضر، محمد نوازی، کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی دستیاران ایرانی نکونام هستند. با اضافه شدن هاشمی نسب، جنس نیمکت استقلال، حسابی جور می شود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی