|

زن کاپیتان سابق پرسپولیس متهم به توزیع و انتشار آثار مستهجن / انیس مهمدی کیست ؟

انیس مهمدی حسین ماهینی

همسر حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری از احضار خود به دادسرا خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

انیس مهمدی، همسر حسین ماهینی به اتهام تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی به دادسرا احضار شده است. در ابلاغیه آمده که در صورت عدم حضور در زمان مقرر حکم جلب صادر خواهد شد. 

به گزارش »شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ خانم مهمدی در استوری اینستاگرامش با اشاره به حواشی مربوط به مدیرکل ارشاد گیلان واکنش تندی به این ابلاغیه نشان داد و در پایان نوشت به جرم توهین، افترا و نشر اکاذیب و سیاه‌نمایی شکایت خواهد کرد. 

گفتنی است حسین ماهینی ستاره سال‌های گذشته تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در ایام اعتراضات سال گذشته به دلیل انتقاد از شرایط کشور بازداشت و سپس با قید ضمانت آزاد شد. 

1301514_820

اما زن حسین ماهینی چه تصاویری منتشر کرده بود؟

حسین ماهینی هشت سالی میشه که ازدواج کرده و دو فرزند دختر و پسر داره. وی که از کم حاشیه ترین چهره های فوتبالی بود انگاری به تازگی دنبال جنجالات اینستایی هستش چرا که تصاویری از او و همسرش منتشر شده بود که حسابی با اونچه از آقای فوتبالیست سراغ داریم متفاوت بود.

انیس مهمدی

البته همه چیز از یکی از بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شروع شد که نام همسر حسین ماهینی را بر سر زبان ها انداخت و ماجرا از این قرار بود که عکسی از همسر حسین ماهینی بعد از این دیدار از روز سکوهای ورزشگاه ابوظبی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

وی در توضیح این عکس نوشته بود : جای همه دختران فوتبالی که می دانم چقدر مشتاقند از نزدیک ببینند، خالی بود. به امید روزی که همگی کنار هم بچه‌ها را در استادیوم تشویق کنیم.

mahinihhossein-bano-photokade-2-500x333 (1)

انیس مهمدی و حسین ماهینی کجا و کی عاشق هم شدن؟

این دو از همان دوران نوجوانی با همدیگه آشنا شدن و رابطه نزدیک و صمیمانه ای رو آغاز کردند. خانوم انیس در سال 1394 با حسین ماهینی بازیکن سابق تیم پرسپولیس ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک اونها دو فرزند به نام های مایسا و سورن می باشد. 

انیس مهمدی (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی