|

کاپیتان تراکتور پای ثابت دفاع تیم های قلعه نویی

مرتضی پورعلی‌گنجی، دانشگر و مرادمند در اردوی گذشته تیم ملی کنار خلیل‌زاده بازی کردند و این بازی هم محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج شجاع بود.

لینک کوتاه کپی شد

شجاع خلیل‌زاده به نوعی تبدیل به پای ثابت ترکیب تیم ملی در دوران امیر قلعه‌نویی شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، درحالی که پس از بازی دیروز تیم ملی برابر اردن، انتقادها به خط دفاعی یوزها افزایش پیدا کرده، نگاهی به ترکیب دفاعی تیم ملی در چند بازی گذشته نشان می‌دهد که کاپیتان تراکتور همواره مرد مورد اعتماد قلعه‌نویی برای بازی کردن است.

شجاع که در دو بازی دوستانه قبلی هم به صورت تمام و کمال در هر دو بازی دوستانه برابر بلغارستان و آنگولا حضور داشت و حتی در دقایق آخر هم تعویض نشد، این بازی هم در ترکیب ابتدایی قرار گرفت و تا انتها در زمین مسابقه حضور داشت.

اما زوج تنها نماینده تراکتور در تیم ملی همواره در حال تغییر است. مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند در اردوی گذشته تیم ملی کنار خلیل‌زاده بازی کردند و این بازی هم محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج شجاع بود.

قلعه‌نویی که وعده داده مشکلات خط دفاعی را برطرف خواهد کرد، در دومین دوران حضورش در تراکتور با شجاع خیل‌زاده کار کرده و این مدافع یکی از بازیکنان اصلی برای سرمربی یوزها به حساب می‌آید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی