|

لیونل مسی واقعا مصدوم بود؟!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‌گوید مسی به حدی عالی بازی کرده که انگار هرگز مصدومیتی نداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 برابر تیم ملی پرو قرار گرفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ هر دو گل آرژانتین در این دیدار توسط مسی به ثمر رسید و این اتفاق در حالی رخ داد که او تا چند روز قبل به دلیل مصدومیت در ترکیب اینترمیامی بازی نمی‌کرد و بازی قبلی تیم ملی کشورش برابر پاراگوئه را هم از روی نیمکت شروع کرد. 

اسکالونی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «مسی طوری بازی کرد که انگار هرگز مصدوم نبوده یا مدتی را از میادین دور نبوده است. این تیم به سبکی بازی می‌کند که به سود او است و احساس راحتی بسیاری دارد. امیدوارم تا زمانی که می‌تواند همچنان بازی کند. مهم‌ترین نکته این است که او سلامت است و می‌تواند در زمین حضور داشته باشد.»

این مربی همچنین با اشاره به شرایط تیمش گفت: «دوست دارم این علاقه و اشتیاق را در بازیکنانم ببینم که همچنان به رقابت کردن ادامه دهند، دست از تلاش نکشند و همچنان در پی پیروزی باشند. این بهترین نکته درباره تیم ملی آرژانتین است. هر بازیکنی که روی نیمکت هست هم دوست دارد در زمین باشد و برای پیروزی تلاش کند. این نکته بسیار مهمی در این تیم است.»

او درباره دو دیدار بعدی آرژانتین برابر اروگوئه و برزیل اضافه کرد: «ما در دیدارهای بعدی هم با همین اشتیاق به میدان خواهیم رفت. حریفان بسیار دشواری در پیش داریم که کار را برای ما سخت خواهند کرد اما همیشه با همین سبک بازی خواهیم کرد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی