|

غیبت بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس

تالیسکا از لیست بازی برای بازی مقابل پرسپولیس خط خورده است.

لینک کوتاه کپی شد

النصر امشب از ساعت 21:30 به وقت تهران میزبان پرسپولیس است. با توجه به اینکه النصری ها تقریبا صعودشان به دور بعدی قطعی شده و تنها می توانند از 5 بازیکن خارجی استفاده کنند، تالیسکا بازیکن آماده این روزهای النصر از لیست بازی مقابل پرسپولیس خط خورد تا آماده بازی حساس جمعه مقابل الهلال شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اندرسون تالیسکا در این فصل لیگ قهرمانان 6 بار برای النصر گلزنی کرده است و در صدر جدول گلزنان قرار دارد. وینگر برزیلی النصر مقابل استقلال تاجیکستان بریس کرد، در بازی رفت یک گل به الدحیل زد و در بازی برگشت مقابل این تیم قطری هت تریک کرد تا با 6 گل به صدر گلزنان لیگ قهرمانان آسیا برسد.

تالیسکا در دیدار رفت هم مقابل پرسپولیس جزو تیمش بود و از روی سکوهای آزادی شاهد برد تیمش بود. نکته جالب اینکه تالیسکای برزیلی با کسب نمره 8.47 در سه بازی لیگ قهرمانان میانگین بیشترین نمره را بین تمام بازیکنان دارد و رامین رضاییان با 8.27 در رده بعدی است.

photo_2023-11-27_14-36-18

کریستیانو رونالدو، اوتاویو، سادیو مانه، بروزوویچ و لاپورت 5 لژیونر حاضر در بازی مقابل سرخپوشان ایرانی هستند. تالیسکا، فوفانا و الکس تلس این دیدار را از روی سکوها تماشا می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی