|

پپ گواردیولا از این 2 تیم بازیکن نمی گیرد!

بر اساس گفته‌های زندگی‌نامه‌نویس گواردیولا، این سرمربی هرگز برای جذب بازیکنان بارسلونا و بایرن مونیخ اقدام نخواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پپ گواردیولا هشتمین فصل سرمربی‌گری خود در منچسترسیتی را می‌گذارند و سیتیزن‌ها در این مدت تحت هدایت او به قدرت برتر فوتبال باشگاهی اروپا تبدیل شده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ طی این سال‌ها، سابقه داشته است که بازیکنانی از منچسترسیتی، راهی تیم‌های سابق گورادیولا یعنی بارسلونا و بایرن مونیخ شوند. به طور مثال، ستارگانی چون سرخیو آگوئرو و فران تورس به بارسا پیوستند و لروی سانه نیز به جمع باواریایی‌ها اضافه شد. پپ گواردیولا هرگز مانعی در راه انتقال بازیکنانش به این دو باشگاه نگذاشته، اما جالب این است که او برای خرید بازیکنان جدید، هیچ‌گاه به سراغ بارسلونا و بایرن مونیخ نرفته است؛ موضوعی که زندگی‌نامه‌نویس پپ آن را شرح می‌دهد.

به نقل از آاس، مارتی پرارنائو که کتاب زندگی‌نامه گواردیولا تحت عنوان "آقای گواردیولا" (Herr Guardiola) را نوشته است، در این‌باره گفت:

برای پپ کاملاً واضح است که بازیکنان بارسلونا و بایرن مونیخ را لمس نکند (به سراغ جذب آن‌ها نرود). مدیران منچسترسیتی به پپ لیستی از بازیکنان بایرن مونیخ برای خرید دادند و او به تکسیکی بگیریستین (مدیر ورزشی منچسترسیتی) گفت که به هیچ عنوان برای جذب آن‌ها اقدام نکند. بازیکنان زیادی (از بایرن مونیخ) در آن لیست حضور داشتند؛ تقریباً همه‌شان.

اظهارات مارتی پرارنائو تا حد بسیار زیادی درست است. منچسترسیتی از زمان حضور پپ گواردیولا تا کنون، 51 بازیکن به خدمت گرفته که تنها کلودیو براوو (دروازه‌بان سابق بارسلونا) به عنوان بازیکنی از تیم سابق این سرمربی، راهی اتحاد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی