|

جانشین نویر از سری آ ایتالیا می آید!

بایرن قصد دارد مایک مانیان، گلر میلان، را به عنوان جانشین مانوئل نویر به خدمت بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد نویر با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسید اما این باشگاه قرارداد او را به مدت دو فصل دیگر و تا تابستان 2026 تمدید کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره آلمانی که پس از مدت‌ها مصدومیت و انجام عمل جراحی بار دیگر به ترکیب اصلی بایرن مونیخ برگشته و امیدوار است که بتواند به اردوی تیم ملی آلمان هم دعوت شود و در ترکیب این تیم در یورو 2024 هم به میدان برود، حالا با معضل جدیدی روبرو است. 

اسکای اسپورت آلمان خبر داده که مدیران بایرن با وجود نزدیک شدن او به اوج آمادگی قصد دارند شرایط جذب مانیان را هم بررسی کنند که این خبر خوبی برای نویر نخواهد بود و به نظر می‌رسد که از فصل آینده رقابتی جدی در دروازه بایرن جریان خواهد داشت.

فهرست بایرن برای خرید دروازه‌بان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده شامل مانیان، گرگور کوبل از دورتموند و الکساندر نوبل از اشتوتگارت است. 

مانیان این فصل هم یکی از بازیکنان خوب میلان در سری آ و لیگ قهرمانان بوده است. این بازیکن فرانسوی از زمان حضورش در سن سیرو به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده و عملکرد درخشانی را در دروازه میلان به نمایش گذاشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی