|

ستاره تازه وارد لواندوفسکی را نیمکت نشین می کند!

ژاوی رقابت در خط حمله بارسا را مثبت ارزیابی کرد و گفت اگر لواندوفسکی نیمکت‌نشین شد و روکه بازی کرد، نباید متعجب شد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا سال 2023 را در رده چهارم لالیگا و در هفت امتیازی از رئال و خیرونا تمام کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تیم ژاوی فردا شب باید در زمین لاس پالماس به میدان برود و این می‌تواند شروعی دوباره برای آبی و اناری ها باشد. بارسا از سال 1991 در زمین لاس پالماس شکست نخورده است. 

1969784

ژاوی در نشست خبری امروز خود گفت: «ما شروع سختی در سال جدید داریم. لاس پالماس، با اجازه خیرونا، فکر می‌کنم پدیده این فصل است. پیمنتا مربی بزرگی است و آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند. این بسیار شبیه چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. یک فوتبال زیبا و تهاجمی با پرس حریفان از جلوی زمین. ما یکدیگر را خوب می‌شناسیم و احترام زیادی برای پیمنتا قائلم. تیم‌هایی مثل اتلتیکو در زمین لاس پالماس شکست خورده‌اند. فکر می‌کنم ما در فرم خوبی هستیم ولی باید در نتیجه‌گیری ثبات لازم را داشته باشیم.»

شرایط ویتور روکه: «طبق آنچه به من گفته‌اند، در روند ثبت قرارداد او تاخیر پیش آمده اما روی او برای بازی فردا حساب می‌کنم و برای بازی دعوت خواهد شد.»

 

کم شدن امید در لالیگا و تنش در رختکن بین دو نیمه بازی با آلمریا: «نه، من این را نمی‌پذیرم. در هر صورت، چهار ماه و نیم دیگر باقی مانده و باید ببینیم چگونه رقابت خواهیم کرد. چیزی قطعی نیست و فردا می‌خواهیم برنده شویم و بازی خوبی انجام دهیم. برابر آلمریا بین دو نیمه من عصبانی شدم، چون نیاز بود یک‌سری حرف‌ها را بزنم و تیم در نیمه دوم واکنش خوبی نشان بدهد که همین‌طور نیز شد.»

1974500

احتمال جذب آلکس گارسیا از خیرونا: «من با او یا با هیچ فوتبالیست دیگری صحبت نکرده‌ام. نمی‌دانم که آیا می‌توانیم بازیکن دیگری بخریم یا نه. ما به بازی جوانمردانه وابسته هستیم. خواهیم دید که باشگاه چه کاری می‌تواند انجام دهد. من با لاپورتا و دکو در تماس هستم.»

وضعیت مصدومیت اینیگو مارتینز: «او در لاس پالماس نخواهد بود، اما یکشنبه در جام حذفی در دسترس است.»

رقابت لواندوفسکی و ویتور روکه: «این برای هر دو و کل تیم خوب خواهد بود. هر چه رقابت بیشتر باشد، بهتر است. این به ما کمک زیادی خواهد کرد، چون رقابت همیشه مثبت است. روکه الان در دسترس است، ولی فشاری روی او نخواهد بود. او یک پسر 18 ساله است و نمی‌توانیم مسئولیت او را بر دوش بگذاریم.»

مصدومیت پدری: «شرایط پدری بهتر شده و احساس خوبی دارد. باید ببینیم در بازی‌های بعدی به تیم ملحق می‌شود یا خیر. امیدوارم زودتر ریکاوری کند.»

آیا او در صورت لزوم لواندوفسکی را نیمکت‌نشین خواهد کرد؟ «این قبلا هم اتفاق افتاده است. من نمی‌توانم با یک بازیکن متفاوت از دیگری رفتار کنم. هر کسی که به میدان می‌رود، یعنی شرایط بهتری داشته و می‌تواند به تیم کمک کند.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی