|

تمجید جالب قدوس از بیرانوند

سامان قدوس بعد از بازی برابر امارات به تمجید از علیرضا بیرانوند پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

سامان قدوس بعد از پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات و صعود به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی گفت: "این یک پیروزی خوب بود. البته در بعضی مقاطع بازی هم با چالش مواجه شدیم. ما قبل از این بازی شش امتیاز گرفته بودیم و صعودمان قطعی شده بود. با این حال ما به دنبال یک پایان خوب بودیم و نهایت با ٩ امتیاز صعود کردیم."

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد شانس ایران برای قهرمانی گفت: "ما بیش از حد به جلو نگاه نمی‌کنیم و بازی به بازی جلو می‌رویم. حالا یک بازی سخت که فکر می‌کنم با سوریه باشد پیش روی ماست. این یک بازی بسیار دشوار است اما ما چند روز فرصت داریم تا به بهترین شکل برای آن بازی آماده شویم."

قدوس در ادامه گفت: "صادقانه بگویم شاکله تیم از همان ابتدا فوق‌العاده بوده و رفته رفته بهتر هم شده است و من بابت این موضوع خیلی خوشحالم. من مطمئنم که بهتر و بهتر خواهیم شد. همه تیم ها اینجا فوق‌العاده هستند و این مسئله ثابت شده است. شما نتایج دیوانه‌واری در اینجا دیدید بنابراین همه تیم‌ها خوب هستند."

او در پایان به تمجید از علیرضا بیرانوند پرداخت و گفت: "من فکر می‌کنم او بهترین دروازه‌بان آسیاست. عملکرد او من را سورپرایز نکرد. او در مهار ضربات پنالتی نیز عالی عمل می‌کند. خیلی خوشحالم که او را در تیم ملی داریم و به علی افتخار می‌کنم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی