|

کریستیانو رونالدو جواب کُری مربی الهلال را داد!

رونالدو پیش از بازی امشب النصر و الهلال در جواب کری ژرژ ژسوس گفت که الهلال در پلی استیشن هم النصر را نخواهد برد.

لینک کوتاه کپی شد

ترکی الشیخ، رئیس اداره ورزش و سرگرمی عربستان سعودی ساعاتی قبل از دیدار دو تیم النصر و الهلال در جام فصل ریاض از گفت‌وگوی کریستیانو رونالدو پرتغالی، کاپیتان النصر و ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ الهلال و النصر عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه کینگدام آرنا، به مصاف هم خواهند رفت.

الشیخ در کانال روتانا خلیجی گفت: «من با ژسوس و رونالدو بودم و آنها جلوی من با هم صحبت کردند. ژسوس گفت ما النصر را با سه گل شکست خواهم داد، اما رونالدو در پاسخ گفت که این را در خواب ببینید و حتی در پلی استیشن هم این اتفاق نخواهد افتاد.»

الشیخ خاطرنشان کرد که رونالدو با وجود دوستانه بودن بازی را جدی می‌گیرد: «قرار بود از طریق زوم با رونالدو در مورد پروژه بزرگی که در حال آماده‌سازی آن هستیم جلسه‌ای داشته باشم اما این بازیکن عذرخواهی کرد و گفت می‌خواهد قبل از بازی الهلال تمرکز کند.»

الشیخ اعلام کرد که در حال آماده‌سازی یک پروژه سرگرمی بزرگ با مشارکت رونالدو در فصل آینده است.

شایان ذکر است که النصر برای کسب عنوان قهرمانی جام فصل ریاض کافی است به تساوی دست پیدا کند چرا که اینتر میامی را با شش گل شکست داد، در حالی که الهلال 4-3 اینتر میامی را شکست داده بود و تفاضل گل کمتری دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی