|

رونالدو در عربستان نقره داغ شد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان به حرکت منشوری ستاره پرتغالی باشگاه النصر واکنش نشان داده است.

لینک کوتاه کپی شد

النصر عربستان دیشب موفق شد با نتیجه 3 بر 2 الشباب را از پیش روی بردارد. در جریان این بازی هواداران الشباب لیونل مسی را تشویق می‌کردند که تشویق آنها، واکنش منشوری و ستاره النصر را به همراه داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا به ادعای این روزنامه عربستانی، کمیته انضباطی فدراسیون عربستان، کریستیانو رونالدو را دو جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد کرد. این حرکت رونالدو مشابه حرکتی است که او مقابل اتلتیکو مادرید هم انجام داده بود.

هواداران فوتبال در عربستان معتقدند که رونالدو به واسطه بزرگ بودن نامش، برای لیگ عربستان هیچ احترامی قائل نیست و هر کاری که دلش بخواهد را انجام می‌دهد. دلیل آن هم این است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور جرات محروم کردن فوق ستاره پرتغالی را ندارد. فشارهای شدیدی که حالا به نظر می‌رسد موثر واقع شده و شاهد جریمه کریستیانو رونالدو خواهیم بود.

گفتنی است این چندمین باری است که کریستیانو در مقابل تشویق مسی از سوی هواداران فوتبال در عربستان واکنش نشان می‌دهد. در دیدار النصر و الهلال هم او پرچم آبی رنگ الهلال را داخل شورت ورزشی‌اش گذاشت و سپس به گوشه‌ای پرتاب کرد و حالا هم این حرکت منشوری را برابر هواداران الشباب انجام داده است که محرومت دو جلسه‌ای را برای او به دنبال خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی