|

پرسپولیس یحیی بهتر بود یا پرسپولیس فعلی؟!

اسماعیل حلالی درباره وضعیت این تیم در پایان هفته سوم دور برگشت لیگ گفت: به تیم خود شکل خوبی داده ایم و خوشبختانه این وضعیت رو به بهبود است.

لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل حلالی بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در پایان هفته سوم دور برگشت لیگ برتر بیست و سوم گفت: به تیم خود شکل خوبی داده ایم و خوشبختانه این وضعیت رو به بهبود است. . بهترین مسابقه به مسابقه بازی اول پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک را با جزئیات ندیده بودم اما با دیدن فیلم بازی متوجه تغییرات مهمی شدم. با اینکه در دیدار مقابل اراک شکست خوردیم اما در شرایط بدی نبودیم و موقعیت های زیادی را به حریف ندادیم. آنها با خطر به دروازه ما حمله نکردند و فقط یک خطای فردی گرفتیم. در کل روند ما رو به افزایش بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از آفتاب نیوز؛ بازیکن سابق پرسپولیس افزود: بازیکنان جدید به تدریج در حال تطبیق با تیم هستند و مطمئنا در آینده این وضعیت بهتر خواهد شد، همچنین شاهد تغییرات آشکاری در سبک بازی پرسپولیس هستیم، اکنون پرسپولیس از توپ های بلند هم استفاده می کند. الان پرسپولیس خیلی پیشرفت کرده.

حلالی درباره دیدار مقابل تیم نفت و گاز گچساران در جام حذفی تصریح کرد: جام حذفی استرس خاص خود را دارد چرا که بازی بی نظیری است. تیم مقابل دنیای انگیزه است. هم برای بازی با پرسپولیس و هم برای حضور در پخش زنده مسابقه. شاگردان پیروز قربانی از اشتباه نمی ترسند و می دانند که اگر ببازند، همه می گویند که مقابل پرسپولیس شکست خورده اند. به همین دلیل باید کمترین اشتباه را در کارمان انجام دهیم تا پیروز شویم و به دور بعد صعود کنیم.

وی در خصوص شرایط جدید خط حمله پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مجموع شرایط در همه خطوط خوب است. فقط به هماهنگی بیشتر نیاز داریم. حالا بازیکنان خارجی تازه وارد هفته به هفته پیشرفت می کنند. مطمئنم روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس است. ما نباید فقط در جام حذفی اشتباه کنیم، زیرا اولین اشتباه می تواند آخرین اشتباه باشد.

حلالی در پایان با اشاره به جشن پرسپولیس در جام حذفی گفت: متاسفانه در بازی قبل هواداران ما تنبیه شدند اما مطمئنا در این بازی با جان و دل خواهند آمد و از تیم محبوب خود حمایت خواهند کرد. ما نباید تیم خود را تنها بگذاریم، تحت هر شرایطی با هر مربی، پرسپولیس باید برنده شود و این پیروزی ها با حمایت مردم راحت تر به دست می آید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی