|

جانشین کلوپ در لیورپول مشخص شد؟

روبن آموریم سرمربی پرتغالی اسپورتینگ لیسبون ماندنش را در این باشگاه گارانتی نمی کند و می گوید هراتفاقی ممکن است در تابستان رخ دهد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از اعلام خروج یورگن کلوپ از آنفیلد در پایان فصل، سران لیورپول به دنبال استخدام یک مربی باکیفیت هستند. آن ها علاقه زیادی به جذب ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی بایر لورکوزن بودند، اما ستاره سابق رئال مادرید، آب پاکی را روی دستان لیورپولی ها ریخت و اعلام کرد در فصل آینده نیز در آلمان مربیگری خواهد کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ حالا در اطراف آنفیلد، نام روبن آموریم سرمربی اسپورتینگ لیسبون بیشتر از هر کاندید دیگری شنیده می شود. این سرمربی 39 ساله، در دوران 4 ساله خود در این باشگاه نتایج مثبتی گرفته است و حالا گفته می شود لیورپول مذاکرات مقدماتی را با آموریم و مدیر برنامه هایش آغاز کرده است. 

آموریم در کنفرانس مطبوعاتی درباره اینکه در فصل آینده سرمربی اسپورتینگ خواهد بود یا نه گفت: "نه، نمی توانم این را تضمین کنم. اسپورتینگ برای آینده برنامه می ریزد و من هم قول دادم که چیزی نگویم. اگر ما برنده جامی نشویم، قطعا از اسپورتینگ خواهم رفت و این از همان روز اول مشخص بود. ما باید جام ها را درو کنیم و سپس به چیزهای دیگر فکر خواهیم کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی