|

ساعت بازی پرسپولیس آلومینیوم امروز جمعه 7 اردیبهشت

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی ایران به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸:۱۵ (جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با هم مسابقه می‌دهند. سرخ پوشان که بعنوان مدافع عنوان قهرمانی به رقابت‌های امسال آمده اند کار سختی را مقابل آلومینیوم در پیش دارند. اراکی‌ها در چند سال اخیر بیشترین امتیاز را از پرسپولیس در مسابقات مختلف گرفته اند و حالا شاگردان مجتبی حسینی امیدوارند در این بازی هم با کنار زدن پرسپولیس، به مرحله بعدی بازی‌ها صعود کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، اراکی‌ها در ۴ فصل گذشته ۹ مرتبه در مجموع رقابت‌های مختلف به مصاف پرسپولیس رفته اند که ۴ برد و یک تساوی حاصل کار آلومینیوم بوده است و حالا در دهمین مسابقه دو تیم برابر هم صف آرایی می‌کنند.

بازی فردای دو تیم، سومین مسابقه آن‌ها در فصل جاری است. جدال رفت دو تیم در لیگ برتر با برتری پرسپولیس همراه بود و در دور برگشت این آلومینیوم اراک بود که با گل دیدنی امیر نوری که از میانه میدان دروازه بیرانوند جلو آمده را باز کرده بود، به برتری رسید.

پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله نفت و گاز گچساران را ۳ بر صفر برد و آلومینیوم اراک هم تیم نساجی مازندران را یک بر صفر شکست داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی