|

جزئیات مراسم تشییع مهرداد میناوند

خانواده مهرداد میناوند در پیامی از مردم تقاضا کردند که به بهشت زهرا نروند تا کسی گرفتار ویروس کرونا نشود

لینک کوتاه کپی شد
1

در حالی که قرار بود تشییع جنازه میناوند فردا برگزار شود، خانواده این مرحوم با انتشار پیامی خبر از تغییر در برنامه برگزاری تشییع جنازه دادند.

 پیکر میناوند در قطعه ۲۵۵ نام آوران بهشت زهرا آرام می گیرد

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره مراسم تدفین مهرداد میناوند اظهارداشت: پیکر مهرداد میناوند بر اساس هماهنگی به عمل آمده با کمیته ملی المپیک و باشگاه پرسپولیس پیکر بازیگر خوشنام تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در جوار سایر پیشکسوتان نام آور و فقید این باشگاه در قطعه ٢٥٥ نام آوران آرام خواهد گرفت.

درخواسا خانواده میناوند از مردم

نماینده خانواده مهرداد میناوند درخواست کرد این پیام به اطلاع مردم برسد.

خانواده میناوند در پیامی به طرفداری و خطاب به مردم گفت:

به دلیل شرایط کرونا و ازدحام جمعیت ممکن است باعث شود برخی ها به این ویروس مبتلا شوند و همین قضیه برای مهرداد میناوند مدیونی دارد و برای این که دینی گردن ما و مهرداد نباشد. از مردم و هواداران مهرداد تقاضا می کنیم از راه دور برای مهرداد فاتحه بفرستید و به بهشت زهرا نیایید. در این شرایط کرونایی ما نمی خواهیم خانواده دیگری داغ دار شود و جوانش را از دست بدهد. خواهشی که از مردم داریم این است به بهشت زهرا نیایند

علیرضا خلیفه، دوست و همکار رسانه ای مهرداد میناوند که تا لحظه آخر بر بالین مهرداد میناوند بود، با تایید خواسته خانواده این مرحوم به طرفداری گفت:

قرار بود خاکسپاری فردا باشد اما پدر، مادر و خانواده مهرداد گفتند جنازه نباید روی زمین بماند و به درخواست آنها پیکر مهرداد عزیز امروز به خاک سپرده می شود. آنها خواهش کردند به خاطر شرایط کرونا کسی به بهشت زهرا نیاید و مردم از راه دور فاتحه بخوانند تا ازدحام جمعیت باعث گسترش ویروس نشود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی