|

(ویدیو) خلاصه بازی یوونتوس - پورتو؛ اخراج و پنالتی مهدی طارمی

در دیدار برگشت یوونتوس پورتو مهدی طارمی شب عجیبی داشت یک پنالتی گرفت و ناباورانه اخراج شد.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار تیم های پورتو و یوونتوس در حالی آغاز شد که پورتو به هیچ عنوان شکل دفاعی نداشت و بازی را با حملات زیادی آغاز کرد که مهم ترینش در دقیقه 8 و با ضربه مهدی طارمی خلق شد و دروازه ژسنی را تهدید کرد.

دقیقه 8؛ طارمی به تیرک زد

طارمی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه اش را به سمت دروازه یوونتوس زد که دروازه بان این تیم با واکنش تماشایی توپ را گرفت. اما در برگشت دوباره طارمی برای گلزنی تلاش کرد و ضربه اش به تیرک دروازه خورد و به بیرون رفت.

01580497

01580496

 

دقیقه 19؛ گل اول پورتو با پنالتی مهدی طارمی

در دقیقه 19 این بازی اما طارمی با تیزهوشی از بونوچی پنالتی گرفت. او که پشت به دروازه بود با اولین برخورد روی زمین افتاد تا داور هلندی در سوتش بدمد و پنالتی بگیرد. اعتراض بازیکنان سفید و مشکی پوش هم بی فایده بود و داور روی تصمیمش ماند تا اولیویرا پشت توپ قرار بگیرد.

 

یوونتوس 1-1 پورتو؛ فدریکو کیه زا 49

پاس بلند بونوچی با کنترل خوب رونالدو همراه شد. رونالدو توپ را رها کرد تا کیه زا شوت بزند و وینگر ایتالیایی با یک شوت فنی و دیدنی، دروازه مارکزین را گشود. 

 

دقیقه 54؛ اخراج مهدی طارمی

جایی که مهدی طارمی در موقعیت آفساید قرار گرفت و پس از سوت داور به توپ ضربه زد تا قاضی سخت گیر هلندی، بورن کوییپرس با کارت زرد طارمی را جریمه و با دادن اخطار دوم، مهاجم ایرانی را از زمین اخراج کند.

اعتراض های مهدی طارمی که بهت زده این اتفاق را دنبال می‌کرد نیز بی فایده بود و او مجبور شد از زمین بیرون برود. طارمی به داور می‌گفت که سوت او را نشنیده و به همین خاطر به توپ ضربه زده اما اعتراض هایش مورد قبول داور هلندی قرار نگرفت.


 

یوونتوس 2-1 پورتو؛ فدریکو کیه زا 62

 سانتر بلند خوان کوادرادو با ضربه سر کیه زا، ستاره این روزهای یوونتوس وارد دروازه پورتو شد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی