|

حاکم فوتبال ایران شدیم؛ حالا باید حاکم فوتبال آسیا شویم

وحید امیری گفت: ما در ۴ سال گذشته هم دوبار به فینال آسیا رسیدیم و می‌خواهیم با شایستگی حاکم فوتبال آسیا و قهرمان این دوره لیگ قهرمانان شویم.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از زحمتکش‌ترین و دونده‌ترین بازیکنان تیم ملی ایران و پرسپولیس است. بازیکنی که در۳۳ سالگی ذره‌ای از آمادگی بدنی‌اش کم نشده و حتی اغراق نیست بگوییم بیشتر از تمام جوانان تیمش می‌دود، پِرس می‌کند و می‌جنگد. صحبت از وحید امیری یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که حالا در هند است و یحیی گل‌محمدی خیلی روی توانایی و تجربه‌اش حساب باز کرده است. تازه‌ترین صحبت‌های او را بخوانید که خواندنی است‌.

قبل از سفر به هند با حواشی و تأخیر در پرواز روبه‌رو شدید. شاید برخی هواداران پرسپولیس نگران برهم خوردن تمرکز شما پس از این اتفاق باشند. با آنها صحبتی نداری؟

هواداران نگران نباشند. طرفداران پرسپولیس بدانند و مطمئن باشند در لیگ قهرمانان آسیا با تمام وجود بازی خواهیم کرد. ما هدف بزرگی داریم و با این حواشی به‌هم نمی‌ریزیم. 

می‌توانید در حضور گوا، الوحده امارات و الریان قطر به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کنید؟

چراکه نه! ان‌شاءا... بتوانیم نتایجی در خور نام پرسپولیس و فوتبال ایران کسب کنیم. 

شرایط در هند خوب است؟

به هرحال نگرانی‌هایی بابت کرونا وجود دارد اما مراقب هستیم که دچار این بیماری نشده و با تمام توان برای پرسپولیس بازی کنیم. 

به تازگی افشین پیروانی در واکنش به ادعای سرمربی نساجی مازندران مبنی بر زدن واکسن کرونا برای بازیکنان پرسپولیس گفته «تیم ما واکسن عشق و تعصب زده»، در این رابطه نظری نداری؟

ببینید ما اینجا نماینده فوتبال ایران در هند هستیم. به نام ایران هم بازی می‌کنیم و امیدوارم همه دوستان حمایت کنند. شکی نیست پرسپولیس بازیکنان باغیرتی دارد و هرکسی هم که پیراهن این تیم را می‌پوشد قدر آن را می‌داند. این تعصب، فداکاری و جنگندگی شاید مهم‌ترین فاکتور تیم ماست. 

پرسپولیس فصل گذشته به عنوان نایب‌قهرمانی رسید و حالا همه انتظار قهرمانی از تیم شما دارند. آیا می‌توانید طلسم را شکسته و این بار قهرمان آسیا شوید؟

بله، به هر حال پرسپولیس قهرمان ۴ دوره گذشته لیگ برتر و حاکم فوتبال ایران بوده است. ما در ۴ سال گذشته هم دو بار به فینال آسیا رسیدیم و می‌خواهیم با شایستگی حاکم فوتبال آسیا و قهرمان این دوره لیگ قهرمانان شویم. البته شکی نداریم کار بسیار سختی پیش‌روی ماست اما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. انگیزه زیادی برای رسیدن به این هدف داریم و از کادر فنی بگیرید تا بازیکنان و همه اعضای تیم دنبال قهرمانی هستیم. 

شنیده می‌شود با توجه به غیبت سعید آقایی این احتمال وجود دارد که یحیی گل‌محمدی از تو در خط دفاع استفاده کند. در لیگ برتر نیز به جای هافبک در پُست غیرتخصصی مهاجم بازی می‌کنی. مشکلی از این بابت نداری؟

به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای یاد گرفتم هر تصمیمی سرمربی تیم گرفت اطاعت کنم و الان هم تابع نظر آقای گل‌محمدی خواهم بود.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها