|

هری کین رفتنی می شود؟

هری کین ستاره تاتنهام تصمیمش را برای ترک تاتنهام در پایان فصل جاری گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فارس، از مدت ها قبل این بحث آینده مهاجم 27 ساله و ملی پوش انگلیس مطرح شد. گلزن صاحب نام که همیشه به پیراهن هاتسپر وفادار بوده، بعد از یکسری بازنگری ها متوجه شد در صورد ادامه حضور در تیم لندنی، نمی تواند به رویای کسب قهرمانی برسد.

او مدت ها دچار تردید بود.تصمیم گرفت تا پایان فصل در این مورد فکرکندو جوانب کار را بسنجد. اکنون به نظر می رسد به موضع مشخصی در مورد آینده اش رسیده است. در این ارتباط اسکای اسپورت گزارش کرد کین تصمیمش را برای ترک تیم لندنی گرفت. او ظاهرا باشگاه را در جریان تصمیمش گذاشته و حالا هاتسپر مجبور است برایش جانشین مناسبی پیدا کند.

با توجه به این تصمیم گیری، مدیر برنامه مهاجم تاتنهام مذاکراتی با منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی انجام داده است. البته او امکان حضور در خارج از مرزها را نیز دارد.با این حال اولویتش، ماندن در انگلیس است.

این منبع افزود کین می خواهد تا قبل از شروع مسابقات جام ملت های اروپا تیم آینده اش را مشخص کند تا در تورنمنت فوق با آسودگی خاطر حضور یابد.

طبق اطلاعات انتشاریافته، این بازیکن قصد داشت تابستان گذشته هاتسپر را ترک کند اما مدیریت باشگاه او را متقاعد کرد یک فصل دیگر نیز بماند. کین در فصل جاری در همه جام ها 47 بازی برای تیمش کرده که 32 گل زده و 16 پاس گل نیز داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی