|

شهریار مغانلو از پرسپولیس جدا می شود؟

شهریار مغانلو

تیم سانتاکلارای پرتغال اعلام کرده که رقم رضایتنامه مغانلو ۵۰۰ هزار دلار است و اولویت برای انتقال هم با باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس توان پرداخت رقم درخواستی تیم سانتاکلارای پرتغال را برای دریافت رضایتنامه دائمی شهریار مغانلو ندارد. این باشگاه طی ارسال ایمیلی اعلام کرده که رقم رضایتنامه این بازیکن ۵۰۰ هزار دلار است و اولویت برای انتقال هم با باشگاه پرسپولیس خواهد بود. اما از باشگاه سرخ پایتخت خبر می‌رسد توان لازم برای پرداخت این رقم را که چیزی حدود ۱۳ میلیارد تومان می‌شود، ندارد.

به گزارش«شایانیوز»، به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس منتظر است این رقم از سوی باشگاه پرتغالی کاهش پیدا کند و یا خود مغانلو در این مورد تلاش‌هایی را انجام دهد تا باشگاه پرسپولیس توانایی لازم برای حفظ این مهاجم گلزن را پیدا کند. مغانلو اعلام کرده تا پایان فصل صبر می‌کند و بعد در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. گفتنی است مغانلو عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشته و باشگاه سرخ پایتخت تمایل زیادی به حفظ این مهاجم گلزن دارد.

 یک تیم ایرانی و یک باشگاه قطری به‌ دنبال مهاجم پرسپولیس

در مورد شهریار مغانلو، مهاجم گلزن پرسپولیس خبر دیگری هم شنیده می‌شود. تیم سانتاکلارای پرتغال به شکل رسمی اعلام کرده یک تیم ایرانی اعلام آمادگی کرده که برای رضایتنامه این بازیکن مبلغ ۵۰۰ هزار دلار می‌پردازد. اما ظاهرا یک تیم قطری هم رقیب این تیم ایرانی شده و حاضر است مبلغ ۶۰۰ هزار دلار بابت رضایتنامه بپردازد. درباره تیم ایرانی گمانه‌زنی شده که سپاهان است اما اطلاعاتی درمورد تیم قطری هنوز منتشر نشده و باشگاه پرتغالی مشغول بررسی پیشنهادهای ارائه‌شده برای مهاجم خود است.

منبع: فرهیختگان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی