|

(ویدیو) آوازخوانی صبا راد بعد از مهاجرت با مانی رهنما؛ صبا راد گوگوش خواند!

صبا راد مجری سابق صداوسیما که به تازگی همراه همسرش مانی رهنما از ایران کهاجرت کرده است ویدیویی از تمرین آواز خوانی را به همراه همسرش منتشر…

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد مجری سابق صداوسیما که به تازگی همراه همسرش مانی رهنما از ایران کهاجرت کرده است ویدیویی از تمرین آواز خوانی را به همراه همسرش منتشر کرد. خانم راد مجری سابق صداوسیما در این ویدیو یکی از آهنگ های فائقه آتشین خواننده زن لس آنجلسی را اجرا کرد.

مهاجرت صبا راد و همسرش مانی رهنما به ترکیه

مانی رهنما ، خواننده ی مشهور پاپ، روز پنجشنبه با انتشار پستی در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام، به صورت تلویحی از مهاجرت خود و همسرش، صبا راد ، مجری سابق صدا و سیما خبر داد. (ویدیو) آوازخوانی صبا راد بعد از مهاجرت با مانی رهنما؛ صبا راد گوگوش خواند! رهنما در این پست نوشت: «سلام رفقا، امشب شب تولدمه، صبا هم ترکونده از محبت، پارسا جونم نیست کنارم. پسر هنرمندم که کشور نامهربون با بچه هاش منو از اون جدا کرده، راستی دلم برای همتون تنگه ها، شماها که منو همیشه خجالت دادین همیشه، یه چیز، ما ایرانیا هر جای دنیا که هستیم همه واقعا دوسمون دارن و یه جنمی داریم واقعا رفقا از مهربونی، توانایی و اصالت. امشب فقط یه هشتگ میزنم: #ایران» پس از آن بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه ی موسیقی هم در توییتی اعلام کرد مانی رهنما و صبا راد برای همیشه به ترکیه مهاجرت کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی