|

اهنگ امیر تتلو و خلسه "مستر لوده" ، حسین تهی را شاکی کرد!

انتشار اهنگ امیر تتلو خلسه به نام مستر لوده با واکنش های زیادی همراه بود. این اهنگ بسیاری از خوانندگان رپ را به طور غیر مستقیم مورد خطاب…

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- انتشار اهنگ امیر تتلو خلسه به نام مستر لوده با واکنش های زیادی همراه بود. این اهنگ بسیاری از خوانندگان رپ را به طور غیر مستقیم مورد خطاب قرار می دهد. هر چند تتلو زیر بار نمی رود ولی مشخص است دست کم در این اهنگ سروش هیچکس و حصین دیس شده اند.

به گزارش شایانیوز، اما مهم ترین واکنش از سوی حسین تهی بود که نام او مستقیما در آهنگ آمده است. تتلو بارها اعلام کرد با تهی شوخی کرده است اما حسین تهی در واکنش به آهنگ مستر لوده تتلو و خلسه گفت او در شبکه منوتو از تتلو حمایت کرده است اما تتلو در عوض در آهنگ خود آنهم با حضور دو رپر دیگر به او توهین کرده.

به گفته تهی بسیاری از کاربران به صفحه او آمده و به او فحاشی کرده اند و قسمت های آهنگ را به عنوان توهین ناموسی به او دست به دست می شود.

بیشتر بخوانید:

(ویدئو) اهنگ مستر لوده تتلو و خلسه ؛ چه کسانی دیس شدند؟

مستر لوده کیست؟ اهنگ جدید تتلو و خلسه و سهراب

اهنگ مستر لوده تتلو با تم هندی و شوخی عجیب با حسین تهی

بیوگرافی حسین تهی خواننده

سید حسین موسوی ملقب به تهی متولد ۶ بهمن ۱۳۶۴ خوانندهٔ رپ فارسی و پاپ اهل ایران که از سال ۱۳۷۹ به‌طور غیرحرفه‌ای وارد عرصهٔ موسیقی شد . او هم اکنون ساکن شهر لس آنجلس آمریکا است و تا کنون بیش از ۵۰ ترانه خوانده‌است. شعرهای او شامل مفاهیم عاشقانه، اجتماعی، دنس و پارتی، خدا و حتی مذهبی می‌شود. حسین تهی کارهای زیادی را با همراهی تتلو از خود به جای گذاشت.

تهی در سال ۲۰۱۶، برندهٔ جایزهٔ بهترین خواننده هیپ هاپ پارتی و همچنین برندهٔ جایزهٔ بهترین آهنگ هیپ هاپ در مسابقهٔ جهانی دف باما موزیک شد. وی در سال ۲۰۱۷، برای دومین بار برندهٔ این مسابقهٔ جهانی شد.

اهنگ امیر تتلو و خلسه "مستر لوده" ، حسین تهی را شاکی کرد!

تهی با ترانه رقص خودش را در دل مخاطبانش جا کرد و با ترانه کلید به اوج محبوبیت و معروفیت در دهه ۸۰ رسید دوره ای را با تتلو در قالب گروه T&T همکاری کرد و همین باعث شد این دو در کنار هم بیشتر و بیشتر دیده شوند.

حسین تهی و امیر تتلو

اهنگ هلش تتلو و حسین تهی به زودی منتشر می شود. تهی مدتی هم به همراه امیر تتلو، رضا پیشرو گروه ۰۲۱ را تشکیل دادند که مهمترین اثرشان ویدیو کلیپی برای آهنگ برو از پش من در سال ۱۳۸۴ بود او سپس با افشین جعفری و کامیار احمدزاده نیز همکاری داشت.

اهنگ امیر تتلو و خلسه "مستر لوده" ، حسین تهی را شاکی کرد!

مهاجرت حسین تهی

بعد از سرکوب شدید موسیقی رپ، تصمیم گرفت برای ادامه فعالیت از ایران خارج شود، او در سال ۸۸ راهی کشور امارات شد و دو سالی در دبی زندگی کرد سپس به لندن رفت و سال ها در این کشور بود. او جدیدا در پاریس ساکن شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی