|

اهنگ مستر لوده تتلو با تم هندی و شوخی عجیب با حسین تهی

به گفته تتلو در اهنگ مستر لوده شوخی «ناجوری» با حسین تهی، خواننده رپ ساکن آمریکا صورت گرفته است اما هرچه بوده شوخی بوده.

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

به گفته معراج طبسی تنظیم کننده کارهای امیر تتلو، امشب اهنگ مستر لوده که همکاری تتلو با سهراب ام جی و سپهر خلسه است، منتشر می شود. ظاهرا تتلو در این اهنگ که دو سال از شروع خواندن آن می گذرد به برخی چهره‌های موسیقی و حتی سیاسی مثل حسن روحانی اشاره هایی می کند. اهنگ مستر لوده تتلو با تم هندی و شوخی عجیب با حسین تهی در حالی که تتلو از بازگشت به ایران و توبه می گوید باید دید انتشار آهنگ مستر لوده با چه واکنش هایی همراه خواهد بود. البته با توجه به سابقه تتلو و پایین بودن دنبال کننده یوتیوب بعید نیست فعلا از انتشار این اهنگ خودداری کند. اهنگ کی مثل من ، هلش و یک ترک با حصین دیگر موزیک هایی تتلو هستند که هنوز منتشر نشده است. به گفته تتلو در اهنگ مستر لوده شوخی «ناجوری» با حسین تهی ، خواننده رپ ساکن آمریکا صورت گرفته است اما هرچه بوده شوخی بوده. اهنگ مستر لوده تتلو با تم هندی و شوخی عجیب با حسین تهی

( با توجه به قوانین کشور بخشی از پوستر اهنگ مستر لوده تتلو توسط شایانیوز حذف شده است)

بخشی از متن اهنگ تتلو مستر لوده

هی مستر لوده بدنش بدبو زیر چشم گوده به درد نخورد اون حتی یه خورده از یکی طلب داشت که الان مرده هی تو میس کال انداختی حالا زنگ بزن.......... مستر لوده تتلو و خلسه و سهراب بیستمین آهنگ از آلبوم ۷۸ امیر تتلو است که با با تنظیم حسن بابا پخش از رپفارسی منتشر می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی