|

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم سه شنبه 25 آذر؛ پالایشی ها دوباره ضرر ده شدند

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز سه شنبه 25 آذر 99 چقدر است؟ در حالی که حدود ۳ماه از پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم می‌گذرد اما این صندوق…

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز سه شنبه 25 آذر 99 چدر است؟ و آیا سهامداران صندوق پالایشی یکم سود کردند یا در ضرر هستند؟ با ما در ادامه همراه باشید. در جریان معاملات امروز سه شنبه 25 آذر سهام صندوق سرمایه‌گذاری ETF پالایش یکم نتوانست در برابر فشار فروشنده‌ها مقاومت کند و بعد از دو هفته بالاخره سد ۱۰ هزار تومانی قیمت این صندوق فروریخت و قیمت واحد‌های صندوق با کاهش ۶.۴ درصدی نسبت به روز گذشته به ۹ هزار و ۴۳۰ تومان رسید. با این حساب کسانی که در پذیره‌نویسی واحد‌های صندوق پالایش شرکت کرده بودند بعد از سه ماه انتظار حالا بازدهی سارمایه‌گذاری آن‌ها به منفی ۵.۷ درصد رسیده است. ارزش NAV هر واحد سرمایه‌گذاری صندوق پالایش امروز ۹ هزار و ۵۳۸ تومان بود. پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه 25 آذر؛ با پول سهام عدالت چه می‌توان خرید؟

صف سنگین فروش در نمادهای پالایشی

نمادهای پالایشی که جزو شاخص سازان بازار هستند امروز فهرست سنگین‌ترین صف‌های فروش را تحت سلطه گرفتند و بیش از ۱۰ هزار سهامدار شپنا، ۱۸۵ میلیون سهام این شرکت را به ارزش ۳۰۷ میلیارد تومان به فروش گذاشتند.

نام شرکت بورسی ارزش هر سهم امروز (تومان) میزان تغییرات نسبت به روز قبل
شبندر 3113 4.8-
شبریز 3443 3.2-
شپنا 1655 4.99-
شتران 1308 3.7-

بورس امروز سه شنبه 25 آذر چه شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با بیش از 55 هزار واحد کاهش روند نزولی روز قبل خود را ادامه داد. این در حالی بود که شاخص کل هم وزن نیز حدود 2.5 درصد افت کرد. در معاملات امروز که در آن اکثر نمادهای شاخص‌ساز با صف فروش به کار خود پایان دادند، سه نماد فارس، فملی و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. همچنین به دلیل حجم بالای صف فروش در اکثر نمادها نسبت خریداران به فروشندگان بسیار پایین بود و به همین دلیل ارزش معاملات نسبت به روز گذشته نصف شد و به تنها 7 هزار میلیارد تومان رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی