|

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز دوشنبه 24 آذر 99

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز یکشنبه 23 آذر 99 . امروز بیست و سوم آذر ماه کدام نماد های پالایشی یکم رشد و کدام نماد ها افت کردند؟

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

همانطور که می دانید صندوق پالایشی یکم یک صندوق ای تی اف دوتی است که تحت عنوان دارا دوم عرضه اولیه شد. عرضه اولیه این نماد در ماه شهریور اتفاق افتاد و علاقه مندان به خرید این سهام می توانستند با داشتن کد ملی و حتی بدون کد معاملاتی نیز در آن ثبت نام کنند. در ادامه برای اطلاع از ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز دوشنبه 24 آذر 99 با ما همراه باشید.

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز دوشنبه 24 آذر 99

قیمت پایانی هر واحد از پالایشی یکم بعد از پایان معاملات هفته جاری به ۱۰ هزار و ۲۶ تومان رسید تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۵ میلیون ۱۳ هزار تومان کاهش پیدا کند و حالا پالایشی یکم دوباره به قیمت فروش دولتی خود رسید این در حالی است که هفته گذشته قیمت هر واحد از پالایشی یکم 10 هزار و ششصد و هفده تومان بود که شش درصد را نشان می داد. ارزش ذاتی (NAV) هر واحد این صندوق هم اکنون ده هزار و سیصد تومان یعنی ۳۰۰ تومان بیشتر از قیمت معاملاتی ای تی اف دوم است. شاخص بورس در پایان هفته سوم آذر ماه با ایستادن روی سطح یک میلیون و ۵۰۶ هزار و ۲۶۸ واحدی ایستاد که نسبت به هفته گذشته رشد ۳۵ هزار واحد را نشان می دهد. اما با این حال در هفته گذشته سهام پالایشی یکم نیز کاهش داشت. باید منتظر باشیم تا ببینیم سهام پالایشی یکم در سومین روز معاملاتی هفته جاری یعنی دوشنبه 24 آذر 99 چگونه خواهد بود؟ ارزش نماد های پالایشی نیز همچون صندوق پالایشی این هفته برخلاف کلیت بازار کاهش یافت. بیشترین کاهش مربوط به شبریز بود که 13 درصد افت کرد. البته شبندر در این گروه مستثنی بود و ارزش هر سهم در هفته جاری 4 درصد رشد کرد.

نام شرکت بورسی ارزش هر سهم دوشنبه 24 آذر (تومان) ارزش هر سهم دوشنبه 24
شبندر ۳۱۴۶ 3019
شبریز ۳۶۹۶ 3210
شپنا ۱۷۴۷ 1870
شتران ۱۳۵۷ 1476
پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت امروز 24 آذر 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی