|

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم شنبه 15 آذر؛ ضرر پالایش ادامه دارد؟

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز شنبه 15 آذر ۹۹ . ارزش و قیمت شرکت های نماد پالایش یکم یا دارا دوم در بورس امروز شنبه پانزدهم آذر ماه…

لینک کوتاه کپی شد

امروز 15 آذر ماه سال جاری این صندوق پس از بازگشایی، تنها با 6 درصد سود برای صاحبان این واحدها همراه و هرواحد آن در قیمت 10 هزار و ششصد تومان معامله شد. ارزش ذاتی(NAV) هر واحد این صندوق هم اکنون ده هزار و پانصد تومان یعنی صد تومان کمتر از قیمت معاملاتی ای تی اف دوم است.

ارزش سهام پالایشی یکم شنبه ۱5 آذر

نام شرکت بورسی ارزش هر سهم امروز(ریال) درصد تغییر نسبت به روز گذشته قیمت تخفیفی هر سهم(تومان)
شبندر ۲۹,52۰ ۲.۳% ۲۷۵۲
شبریز ۳2,540 1.37% ۳۰۲۰
شپنا 18,380 1.73% ۲۴۴۳
شتران ۱۴,400 ۲.44% ۲۵۱۳

نحوه اضافه کردن پالایشی یکم به پرتفوی

پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم در ۳۰ شهریورم تمام می‌شود و سرانجام روز سه‌شنبه و بعد از گذشت دو ماه و نیم قابل معامله شد.

بر این اساس افرادی که خریدار این صندوق بوده اند باید ابتدا این نماد را به پرتفوی خود اضافه کنند. بر این اساس افرادی که احراز هویت سجام شده اند باید درخواست تغییر کارگزار ناظر را ثبت کنند و پس از آن می توانند صندوق پالایشی یکم را در پرتفوی خود مشاهده کنند.

لازم به ذکر است؛ افرادی که احراز هویت سجام نشده اند نیز در ابتدا باید در سجام احراز هویت شوند و سپس فرایند مذکور را طی کنند.

پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت شنبه ۱۵ آذر؛ سهام عدالت کی به پرتفوی منتقل می‌ شود؟

رشد ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس به لطف شرکت‌های کوچک

به گزارش فرارو، شاخص کل بورس تهران با وجود روند نزولی که در شروع معاملات داشت، تا پایان ساعت کاری بورس تحت تاثیر رشد شرکت‌های کوچک ۱۹ هزار و ۷۳۰ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۹۰ هزار و ۷۱۱ واحد رسید. امروز شنبه ۱۵ آذرماه شاخص کل ۱.۳۴ درصد و شاخص هم‌وزن ۲.۰۵ درصد رشد کردند که به خوبی نشان می‌دهد امروز وضعیت شرکت‌های کوچک به مراتب بهتر از شرکت‌های بزرگ بوده است. در این روز نماد‌های فارس، کگل، کچاد، خودرو، رمپنا، حکشتی و وامید تاثیرگذارترین نماد‌ها در رشد شاخص کل بودند.
ارزش سهام صندوق پالایشی یکم شنبه 15 آذر؛ ضرر پالایش ادامه دارد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی