|

ارزش سهام عدالت جمعه 14 آذر؛ بورس شنبه چه می شود؟

ارزش سهام عدالت امروز جمعه (14) آذر ۹۹ چقدر است؟ امروز جمعه چهاردهم آذر ماه سال ۱۳۹۹ ارزش هر برگ سهام عدالت هراز تومانی چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

پس از پایان معاملات این هفته بازار بورس ایران ارزش هر برگه سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۱ میلیون و ششصد و بیست هزار تومان رسید. در جریان معاملات چهارشنبه بازار سهام عرضه و تقاضا متعادل بود و نمادهای تاثیرگذار در سبد سهام عدالت رشد خاصی نداشتند و به همین دلیل ارزش سهام عدالت ثابت ماند.

نام شرکت سهامی قیمت پایانی هر سهم(تومان) تعداد سهم هر سهامدار
فارس ۱۳۹۲ ۱۱۶۸
شگویا ۱۳۱۹ ۴۹
شاوان ۱۱۷۸۴ ۵
دانا ۷۱۷ ۴۵
بنیرو ۵۳۳۹ ۳
رمپنا ۱۹۱۰ ۱۴۳
اخابر ۱۶۱۸ ۲۴۴
کگل ۱۹۹۸ ۱۰۷
حکشتی‌ ۳۱۱۱ ۸۰
فولاد ۱۴۳۲ ۱۲۷۶
فولاژ ۲۶۹۳ ۴۸
فخوز ۳۸۸۵ ۱۱۶
ساراب ۱۲۴۰ ۹
ورنا ۹۸۰ ۳
حپترو ۲۶۳۲ ۱
کچاد ۲۰۷۳ ۲۳۷
وپست ۱۷۸۵ ۱۶
مارون ۱۳۷۹۶ ۴۹
شپنا ۱۸۷۰ ۲۰۸
شتران ۱۴۷۶ ۶۲۷
شبندر ۳۰۱۹ ۱۱۷
بسویچ ۴۳۷۹ ۹
وبملت ۵۵۸ ۳۰۵
وبصادر ۳۵۶ ۱۴۲۷
خاور ۵۸۲ ۶۱
وتجارت ۳۹۰ ۱۸۲۲
فایرا ۲۵۲۱ ۳۲
شراز ۱۰۳۵۴ ۴
جم ۴۶۷۶ ۴۲
فملی ۲۷۷۲ ۴۶۳
سدشت ۳۸۱۹ ۸
بفجر ۳۱۰۱ ۳۸
وتوصا ۱۴۷۱ ۱۲
شبریز ۳۲۱۰ ۴۱
خساپا ۳۰۷ ۳۶
لکما ۹۴۰ ۲۲
بترانس ۳۴۴۸ ۳

ارزش سهام عدالت نسبت به هفته قبل چه تغییری کرد؟

سهام عدالت در پایان دومین هفته آذر روی عدد ۱۱ میلیون ۶۲۰ هزار تومان ایستاد این در حالی است که در پایان هفته گذشته سهام عدالت ۱۰ میلیون و هشتصد و سی هزار تومان قیمت داشت. پس سهام عدالت در هفته جاری حدود ۷۹۰ هزار تومان افزایش داشت.

رشد ۱۰۳ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس نیز هفته خوبی را پشت سر گذاشت و به جر چهارشنبه که حدود ۲ هزار واحد کاهش داشت در بقیه روزها مثبت بود و در پایان هفته به ارتفاع یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۹۶۷ واحدی ایستاد. شاخص بورس در پایان هفته گذشته یک میلیون ۳۶۷ هزار و ۱۷۱ واحد بود.

بورس در هفته آینده چه خواهد شد؟

به گزارش تجارت نیوز، محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سهام در رابطه با بورس هفته بعد گفت: شاخص کل محدوده‌های مقاومتی خود را پشت سر گذاشته و روند صعودی بازار سهام شروع شده است. هفته بعدی نیز به روند بازار سهام مثبت است. این کارشناس با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: اکثر نمادهای بازار سهام ارزندگی زیادی دارند و قیمت دلار نیز که تثبیت شده است، از طرفی نیز به دلیل فراگیر بودن بازار سهام احتمالا به این بازار توجه خواهد شد.

تغییر قانون پیش‌گشایش معاملات بورسی از شنبه

سازمان بورس اوراق بهادار

اعلام کرد: به اطلاع کلیه سهامداران، فعالین و کارگزاران محترم می‌رساند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ در پنج دقیقه پایانی زمان پیش ‌گشایش بازار (از ساعت ۸:۵۵ تا ۹) امکان هرگونه حذف یا ویرایش سفارش‌های وارده قبلی تا زمان گشایش بازار امکان‌پذیر نمی‌باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی