|

چرا «شماره موبایل سهام دار نامعتبر است» در سامانه سهام عدالت کارگزاری ظاهر می شود؟

اگر با خطای شماره موبایل سهام دار نامعتبر است مواجه هستید و پس از 7 خرداد شماره موبایل خود را تغییر داده اید باید صبور باشید تا سامانه…

لینک کوتاه کپی شد
اگر با مشکل ارور شماره موبایل سهام دار نامعتبر است در سامانه های سهام عدالت کارگزاری ها مواجه شده اید، در این مقاله دلیل نمایش این خطا را بررسی می کنیم، همراه داتیس نتورک باشید.

شماره موبایل سهام دار نامعتبر است

همانطور که در تصویر فوق مشخص است بسیاری از کاربران کارگزاری های فیروزه اسیا، مفید و آگاه و فارابی و مبین سرمایه و … گزارش هایی مبنی بر رخداد ارور فوق داده اند که در اینجا قرار است آن را بررسی کنیم. با بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که حتی اگر شما تمامی سیم کارت هایی که از زمان تولد تا کنون داشته اید را هم وارد کنید بازهم همین خطا را دریافت خواهید کرد.

با توجه به این مشکل کارگزاری‌های مختلف امروز اولین پیام خود درباره فروش سهام عدالت را برای سهامداران منتشر کردند. در این اعلام کارگزاری‌ها آمده است:

«اطلاعیه مهم در خصوص دارندگان سهام عدالت مشتریان گرامی، نظر به اینکه ساز و کار فروش سهام عدالت برای آن دسته از سهامدارانی که قصد فروش سهام خود را دارند به صورتی متفاوت از فروش سهام عادی انجام می پذیرد ( از طریق سامانه ی معاملات برخط صورت نمی پذیرد) لطفا به هیچ وجه نسبت به ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر اقدام نفرمایید. لطفا توجه داشته باشید امکان افزودن پرتفوی سهام عدالت شما به پرتفوی نزد کارگزاری در حال حاضر وجود ندارد. شما می توانید پرتفوی خود را از طریق بخش مربوطه مشاهده فرمایید.»

دلیل مشاهده ارور شماره موبایل سهام دار نامعتبر است

به دلیل یکپارچه نبودن پایگاه داده سامانه سهام عدالت با سامانه کارگزاری هاست. که در حال حاضر راهکاری برای آن وجود ندارد . باید تا هفته آینده صبور باشید تا این مشکل از سوی کارگزاری ها حل شود.

با استعلامی که از سامانه پشتیبانی سهام عدالت با شماره تلفن 1569 انجام دادیم متوجه شدیم که افرادی که تا تاریخ 7 خرداد 99 مشخصات را اصلاح کرده اند اکنون مشکلی ندارند.

اما اگر پس از 7 خرداد شماره موبایل خود را تغییر داده اید باید صبور باشید تا سامانه آپدیت شود سپس می توانید دارایی خود را در سامانه sahamedalat.ir مشاهده کنید. می توانید مشکلات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات مطرح کنید.

منبع: داتیس نتورک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • sudabeh ارسالی در

    سود سهام من واریز نمی شود شنبه وشماره موبایلت هنوز تایید نشد لطفا راهنمایی کنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی