|

پست های توهین آمیز که باعث بازداشت شهره قمر شد چی بود؟+ ویدیو بعد از دستگیری

شهره قمر بازیگر سینما و تلویزیون به خاطر پست های عجیب وتوهین آمیزی که در صفحه شخصی خودش منتشر کرد عصر چهارشنبه بازداشت شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شهره قمر بازیگر، در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعا‌ها و مطالب غیرمستندکه موجب اشاعه حس ناامنی روانی در جامعه شده بود، بازداشت شد.

شهره قمر در صفحۀ اجتماعی خود مطالبی در حمایت از اغتشاش‌گران، اتهام و اهانت به مسؤولان نظام، آرزوی سلامتی برای نتانیاهو و حمایت از رژیم صهیونیستی و دعوت به آشوب خیابانی منتشر کرده است.

1608665_392

اولین ویدیو از شهره قمر بعد از بازداشت

شهره قمر بعد از استوری هایی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد بازداشت شد و جالب اینکه بلافاصله بعد از بازداشت هم ویدیو تو صفجه شخصی خودش منتشر کرد و اعلام کرد که بازداشت شده است.

گفتنی است شهره قمر بارها و بارها به بازیگران اتهامات زننده ای زده است و در آخرین استوری هایش به رییس جمهور توهین کرد و حالا پرونده قضایی برایش تشکیل شده است.

شهره قمر و ادعای تجاوز بهش در جوانی

شهره قمر تو این یکی دو سال حاشیه زیاد داشته که یکی از اون ها ادعای خانوم مبنی بر تجاوز به او توسط یکی از کارگردان های سینما است. خانوم قمر در این باره تو پیج شخصی خودش نوشته بود:

از بچگى پیش فعال بودم اینو حتى عزیزترینهام درک نکرده بودن...

ولى همه مى گفتن بازیگرى!!! شاید بودم ، شاید نه ... دنیام بزرگ بود نه به پهناى جهان و بازیگرى خیلى بزرگتر...

بزرگتر که شدم فهمیدم یه آرتیستم، دنبال جاى واقعیم گشتم ، تو این گشتن ها بود که روحمو کشتن...

(نام کامل کارگردان حذف شد) به اسم ناجى بهم تجاوز کرد تجاوزى که آوازش حتى اون سالها به گوش خیلیا رسید.

...file+(1) (1)

بیوگرافی شهره قمر

شهره قمر بازیگر سینمای ایران متولد 12 مهر 1372 است. وی متولد کردستان و اصالتا کرد است اما شناسنامه وی صادره از تهران است. بسیاری از مخاطبان وی اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالی سینما و غیر سینما و حتی منتقدان او را دختر هزار چهره سینما می نامند که همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته وتنها تکیه اش به بازیگریش بوه است

1273772419-parsnaz-com

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی