|

2 پرسپولیسیِ سابق، آخرین خریدهای خطیبی؟

امیرحسین صدقی با مدیران باشگاه پیکان به توافق رسید و گفته می‌شود به‌ زودی قرارداد سامان نریمان‌جهان هم نهایی میشود.

لینک کوتاه کپی شد

 پیکان تهران همواره در سالیان گذشته به دنبال آن بوده تا بتواند استعدادهای جدید را کشف کرده و بازیکنانی جوان و جویای‌نام را به فوتبال ایران معرفی کند. همین مسئله باعث شده تا عنوان جوان‌ترین ترکیب تیم تاریخ لیگ برتر به تیم پیکان تهران برسد و خودروسازان فصل گذشته صاحب جوان‌ترین فهرست در بین تیم‌های لیگ برتری بودند و حالا این سناریو برای فصل جدید هم در حال تکرار است و با وجود تغییر و تحولات در کادرفنی، رسول خطیبی هم اعتقاد ویژه‌ای به جوان‌گرایی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، خطیبی البته به دنبال آن است تا در کنار انتقال چند بازیکن از آکادمی پیکان به تیم بزرگسالان، چند بازیکن باتجربه هم به خدمت بگیرد تا با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه تیمش را برای حضور در لیگ بیست‌وسوم آماده کند. در این زمینه در روزهای گذشته، ضمن امضای قرارداد با بازیکنان جوان، خودروسازان موفق شده‌اند که 4 بازیکن شناخته‌شده فوتبال ایران را هم به خدمت گیرند. نکته جالب‌توجه اینکه حدود نیمی از بودجه فصل جدید پیکان برای حضور در لیگ برتر، از راه فروش بازیکن حاصل شده و گفته می‌شود که خودروسازان توانسته‌اند درآمدی 24 میلیارد تومانی از فروش بازیکنان جوان فصل گذشته از جمله سامان فلاح به‌دست آورند!

مدافع 27 ساله در جمع شاگردان خطیبی

پیکانی‌ها که در خط دروازه فصل گذشته از حضور محمدرشید مظاهری بهره می‌بردند، برای فصل جدید به سراغ همکاری با ایمان صادقی رفتند. شاهین ثاقبی هافبک فصل گذشته تراکتور در کنار مهرداد بایرامی مهاجم پیشین سایپا تهران هم از جمله دیگر بازیکنان باتجربه پیکان برای فصل جدید محسوب می‌شوند. خودروسازان امروز (شنبه) در ادامه فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود موفق شدند با امیرحسین صدقی به توافق برسند و مدافع راست فصل گذشته ذوب‌آهن، به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شد.

میلاد بدرقه فصل گذشته در کنار محمدعلی کاظمی مدافعان راست پیکان بودند که بدرقه در نقل‌وانتقالاتی تابستانه راهی آلومینیوم اراک شد و حالا با جذب امیرحسین صدقی، جای خالی او در فهرست خودروسازان پر شد تا دغدغه رسول خطیبی در پست دفاع راست برطرف شود. گفته می‌شود که بعد از جذب صدقی، پیکانی‌ها به دنبال آن هستند تا بتوانند دو خرید دیگر در بازار تابستانه داشته باشند و گفته می‌شود در صورت انجام دو خرید دیگر، احتمالاً فعالیت نقل‌وانتقالاتی خودروسازان به پایان خواهد رسید.

محبوبانِ رسول در راه پایتخت؟

رسول خطیبی برای تقویت فاز تهاجمی تیمش برنامه ویژه‌ای دارد و با توجه به جدایی شرزود تمیروف، تیتو اوکلو، مهدی لیموچی، محمدمهدی لطفی و ساسان حسینی به دنبال آن است تا خط حمله تیمش را با حضور دو بازیکن تازه‌وارد تقویت کند. با وجود جذب مهرداد بایرامی، خطیبی درخواست جذب دو مهاجم دیگر را هم به مدیران باشگاه داده که گفته می‌شود رایزنی‌ها در حال انجام است و سامان نریمان‌جهان در کنار حامد پاکدل دو گزینه موردنظر سرمربی پیکان هستند.

خطیبی سابقه همکاری با نریمان‌جهان و پاکدل را در دوره حضورش در فوتبال تبریز دارد و حالا به دنبال آن است تا بار دیگر با این دو ستاره باتجربه همکاری کند. نریمان‌جهان در آستانه پیوستن به پیکان قرار دارد و مراحل نهایی این انتقال در حال انجام است و پاکدل هم به دنبال آن بوده تا بعد از فسخ قراردادش با تراکتور تبریز، قرارداد خود با پیکان را نهایی کند. در صورت نهایی‌شدن جذب این دو بازیکن باتجربه، گفته می‌شود که آرایش خط حمله پیکان در فصل جدید با حضور نریمان‌جهان، پاکدل، بایرامی در کنار ابراهیم صالحی و البته مهاجمان جوان پیکان چینش خواهد شد و برخلاف سایر پست‌ها، پیکانی‌ها در فاز تهاجمی بازیکنان باتجربه‌تری را در اختیار دارند. پیکانی‌ها در دیدار افتتاحیه فصل جدید، روز پنجشنبه 12 مردادماه در قائمشهر میهمان نساجی هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی