|

امضای تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و اتحادیه صنف عکاسان کرج

تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران طی جلسه ای در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به امضا رسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/البرز- این تفاهم نامه با هدف استفاده از توان و ظرفیت های پژوهشی جهاد دانشگاهی در راستای تحقق برنامه های اتحادیه و توانمندسازی جامعه هدف و ارتقاء همکاری‌های فیمابین منعقد گردید.
«احمدرضا فیروزی» رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد:  مشارکت،  طراحی و اجرای سمینار ها،  کارگاه ها و دوره های آموزشی در زمینه های مختلف تخصصی صنعت،  خدمات،  کشاورزی و فرهنگ و هنر،  انجام خدمات نظارت،  مشاوره و داوری طرح های مطالعاتی و اجرایی با بهره گیری از اساتید جهاد دانشگاهی و منابع انسانی اتحادیه از زمینه های همکاری فی مابین می باشد.
وی گفت: حمایت و تسهیل بازدیدهای علمی از مجموعه های مرتبط با جهاد دانشگاهی و اتحادیه،  تسهیل در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نظر برای انجام طرح های طرفین از طریق کتابخانه،  وب سایت و ایجاد دسترسی سازمانی  و فراهم نمودن امکان همکاری و عضویت اعضاء هیئت علمی،  غیرعلمی و مدرسان جهاد دانشگاهی در کمیته ها و کارگروه‌های تخصصی اتحادیه در این تفاهم نامه عنوان شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز طرز که همکاری در زمینه برگزاری جشنواره ها، همایش ها و رویدادهای پژوهشی و نوآورانه اشاره کرد و افزود:  استفاده از توانمندی های علمی،  فرهنگی،  پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی در پیشبرد برنامه های اتحادیه و توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی گروه های هدف و پرسنل اتحادیه مورد تاکید است.
گفتنی است تخصیص امکانات و فضای مورد نیاز جهت برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی،  تحقیقاتی،  نشست ها و همایش های مشترک مورد توافق،  مشارکت در برگزاری نشست ها،  همایش ها،  جشنواره ها،  نمایشگاه‌ها،  مسابقات و کارگاههای تخصصی مشترک از تعهدات طرفین در این تفاهم نامه محسوب می شود.
این تفاهم نامه به امضای «احمدرضا فیروزی»، رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز و «مریم منوری»، رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران کرج رسید و به مدت دو سال قابل اجراست.

روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی