|

از امکانات کم نترسید، این ویلاهای اجاره‌ای شمال به صرفه‌تر هستند!

از امکانات کم نترسید، این ویلاهای اجاره‌ای شمال به صرفه‌تر هستند! قصد سفر به شمال را دارید و ترس‌ها و نگرانی‌هایی در زمینه اجاره ویلایی…

لینک کوتاه کپی شد

قصد سفر به شمال را دارید و ترس‌ها و نگرانی‌هایی در زمینه اجاره ویلایی با امکانات کم به شما انگیزه لازم برای سفر را نمی‎دهد؟ آیا نسبت به چگونگی اقامت، امکانات ویلا، شرایط و موقعیت آن در یک ویلا با امکانات کم در شمال احساس نگرانی می‌کنید؟ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از امکانات کم نترسید، این ویلاهای اجاره‌ای شمال به صرفه‌تر هستند! تنها کافی است که اطلاعات کافی نسبت به امکانات ویلا داشته باشید تا موارد مورد نیاز را در چمدان‌هایتان بگذارید و به راه بیفتید تا سفری راحت و به صرفه داشته باشید. 

0

ویلاهای اجاره‌ای بدون استخر شمال به صرفه‌تر هستند

برخی از مسافران شمال ترجیح می‌دهند که ویلاهای استخردار را اجاره کنند تا بتوانند هر زمان که دوست داشتند در آن آب تنی کنند. برخی از ویلاهای استخردار شمال دارای استخر آبگرم هستند و زمستان‌ها هم گزینه‌های خوبی برای شنا و آب تنی به شمار می‌آیند. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از نداشتن استخر در ویلاها نترسید، زیرا ویلاهای بدون استخر به صرفه‌تر هستند.

در واقع اگر می‌خواهید کمی اقتصادی‌تر سفر کنید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید از اجاره ویلای استخردار صرف نظر کنید و در نظر بگیرید که  داشتن چنین آپشنی باعث بالا رفتن قیمت ویلا می‌شود و این در حالی است که شما می‌توانید به جای این که بودجه خود را صرف اجاره ویلای استخردار بنمایید، آن را برای موارد دیگری خرج نمایید. بنابراین هنگامی که قصد دارید به صورت آنلاین از سایت‌هایی مانند جاجیگا یا جاباما ویلا اجاره کنید، در جستجوی ویلای استخردار نباشید.

ویلاهای اجاره‌ای بدون تختخواب لاکچری

داشتن تختخواب مجهز با سرویس خواب برند و ملحفه‌های نو تا چه اندازه در سفر به شمال اهمیت دارد؟ آیا شما تنها برای خوابیدن به شمال می‌روید که بخش زیادی از بودجه‌تان را صرف اجاره ویلایی کنید که به دلیل داشتن تختخواب‌های شیک و مجهز گران‌تر است؟ شاید حتی بتوان در یک سفر چند روزه مانند نسل قدیم روی زمین و سرویس خواب سنتی استراحت کرد. پس از نداشتن تختخواب لاکچری نترسید زیرا نداشتن این امکانات باعث ارزان‌تر شدن ویلای اجاره‌ای شمال می‌شود.

در نظر داشته باشید که معمولا ویلاهایی که در شمال قصد اجاره آنها را دارید، دارای سرویس خواب به صورت تختخواب هستند اما هر چقدر تختخواب‌ها لاکچری‌تر باشند، روی قیمت ویلا تاثیر می‌گذارد. زمانی که شما در سایت‌های هومسا یا جاباما به دنبال ویلای اجاره‌ای می‌گردید، می‌توانید مواردی را ببینید که در مورد تشک و رختخواب لاکچری توضیحاتی داده‌اند و صد البته قیمت آنها نیز بالاتر است. علاوه بر این، نداشتن تختخواب در ویلا هم باعث کاهش اجاره ویلا می‌شود که این امر نیز در همان سایت‌ها مشهود است. 

ویلاهای اجاره‌ای بدون جکوزی

از نداشتن امکاناتی نظیر جکوزی نترسید، زیرا ویلاهای اجاره‌ای بدون جکوزی به صرفه‌تر هستند. جکوزی یک سرویس لاکچری در ویلاهاست که در ابتدا به نظر جذاب می‌آید اما هر چند که نامش جذابیت زیادی دارد، اما هر کسی آن را به دلیل دما و حرارت بالایش دوست ندارد. استفاده از جکوزی بیشتر در فضای باز و در فصل‌های سرد خوشایند است و بنابراین وجودش در ویلا ضروری و حتمی نیست.

از سوی دیگر برخی از ویلاهای لاکچری که دارای جکوزی هستند، در آگهی‌های خود در سایت‌های جاباما و ایران رنت، توضیح داده‌اند که برای استفاده میهمانان ویلا از جکوزی، هزینه جداگانه‌ای دریافت می‌کنند. اگر قرار باشد که شما در ویلا هزینه جکوزی را به صورت اضافه پرداخت کنید، می‌توانید در هر جای دیگری از این امکانات لاکچری استفاده کنید و نیازی ندارید که ویلایی با جکوزی و با قیمت بالاتر اجاره نمایید. پس اگر در فکر صرفه‌جویی هستید، ویلای بدون جکوزی اجاره کنید.

ویلاهای اجاره‌ای بدون اتاق خواب مجزا به صرفه‌تر هستند

برخی از ویلاها فاقد یک اتاق خواب مجزا هستند و سرویس خواب آنها در همان اتاق نشیمن در کنار مبلمان قرار دارد. معمولا به این ویلاها سوئیت می‌گویند و اجاره آنها نسبت به ویلاهای دارای اتاق خواب کمتر است. اگر قصد دارید به صورت کم‌جمعیت به شمال سفر کنید و یا با همسفرانتان آنقدر خودمانی و صمیمی هستید که می‌توانید همگی با هم در یک اتاق بخوابید، ویلاهایی فاقد اتاق خواب اجاره نمایید. 

از ویلاهای اجاره‌ای بدون اتاق خواب نترسید، این ویلاها به صرفه‌تر هستند و در نتیجه شما می‌توانید در بودجه‌های سفر خود صرفه‌جویی نمایید. برای یافتن سوئیت در سایت جاباما و یا ویلایار، می‌توانید از فیلترها استفاده کنید و ویلاهای اجاره‎ای بدون اتاق خواب را جستجو نمایید.

01

ویلاهای اجاره‌ای بدون میز بیلیارد

تا چه اندازه به بازی بیلیارد علاقه دارید و در سفر به شمال وقتتان را صرف این بازی می‌نمایید؟ آیا داشتن بیلیارد ارزش هزینه زیادی که باید برای اجاره بیشتر بپردازید را دارد؟ اگر پاسختان منفی است از اجاره ویلاهایی که میز بیلیارد ندارند نترسید و استفاده از این تفریح را به زمان دیگری موکول نمایید.

زمانی که در جستجوی ویلا در سایت‌های میهمان شو یا جاباما هستید، به راحتی می‌توانید ویلاهای دارای میز بیلیارد را از سایرین تفکیک کنید زیرا در بخش امکانات ویلا داشتن یا نداشتن میز بیلیارد مشخص شده است و شما می‌توانید در مورد این آپشن اطلاعات مناسب را به دست آورید و ویلایی را اجاره کنید که فاقد میز بیلیارد باشد. 

ویلاهای اجاره‌ای بدون سرویس فرنگی 

برخی از مسافران به هیچ وجه از سرویس فرنگی استفاده نمی‌کنند و داشتن چنین آپشنی در ویلا برایشان اصلا ضروری نیست. داشتن سرویس فرنگی برای این افراد یک امکانات اضافه است که تنها هزینه اجاره ویلا را بالا می‌برد و نبود آن برای چنین افرادی به صرفه‌تر است. پس بهتر است که هنگام اجاره ویلا، با بررسی امکانات آن در صفحه پروفایل هر ویلا در سایت‌های جاباما یا شب، در مورد داشتن یا نداشتن سرویس بهداشتی فرنگی دقت نمایید زیرا این از آن دسته امکاناتی است که برای همه مسافران ضروری نیست و وجودش باعث بالاتر رفتن قیمت اجاره ویلا می‌شود. 

ویلاهای اجاره‌ای بدون شوفاژ

شوفاژ یکی از گزینه‌هایی است که در همه ویلاهای شمال وجود ندارد و البته با توجه به آب و هوای مرطوب و معتدل این منطقه، ضرورت آن نیز احساس نمی‌شود. از سوی دیگر بخاری گازی یک وسیله گرمایشی خوب است که گرمایی متمرکز و دلچسب دارد و حس و حال خوبی را برای فصل‌های سرد ایجاد می‌نماید. بنابراین می‌توان در اجاره ویلا به صورت آنلاین از سایت‌های اتاقک یا جاباما، از داشتن شوفاژ صرف نظر کرد و به جای آن ویلایی را برگزید که به صرفه‌تر بوده و بودجه سفر شما را کاهش می‌دهند.

چرا باید در اجاره ویلا به گرمایش توجه کنید

02

ویلاهای اجاره‌ای بدون مبلمان لاکچری

برای بعضی از مسافران وجود مبلمان شیک و مجهز در یک ویلای شمالی اهمیت زیادی ندارد زیرا ترجیح می‌دهند بیشتر وقت خود را در سفر به شمال، به گشت و گذار و تفریح بگذرانند. از سوی دیگر مبلمان مجهز و لاکچری، باعث می‌شود که ویلا شیک‌تر و لوکس‌تر بوده و اجاره بهای آن نیز بالاتر رود. بنابراین اگر چندان در قید و بند لوکس بودن ویلا نیستید، از نداشتن امکاناتی نظیر مبلمان لوکس نترسید زیرا این ویلاهای اجاره‌ای شمال به صرفه‌تر هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی