|

دانلود آهنگ مهراد جم کاپوچینو؛ منتظر فیت مهراد با تتلو باشیم؟

مهراد جم خواننده موسیقی پاپ که به ترکیه مهاجرت کرده با دنیا جهانبخت وارد رابطه شد آهنگ کاپوچینو را منتشر کرد برای دانلود و شنیدن آهنگ…

لینک کوتاه کپی شد
12

مهراد جم خواننده موسیقی پاپ که اخیرا به ترکیه مهاجرت کرده اولین آهنگ خود در خارج از ایران به نام کاپوچینو را منتشر کرد برای دانلود آهنگ کاپیوچینو و حواشی روزهای اخیر مهراد جم در ادامه با ما همراه باشید.

متن ترانه مهراد جم به نام کاپوچینو

بیا بگیرش از دستم اینو دارم کم میارم ویتامینو تو نباشی میخوام چیکار اینو چقدر صدا موزیک بالاست یه کمی کمش کن کوکائینو صدا بالا بلند جیغ رو فاز موزیک همه برقصید جمعمون جمعه دور همیم یه امشبو نده به من گیر پنجشنبه شبه خب ببخشید نمیشه از اینجا دلش سیر از شنبه همه باشگاها نمیزنن وزنه سنگین صدا بالا بلند جیغ رو فاز موزیک همه برقصید جمعمون جمعه دور همیم یه امشبو نده به من گیر پنجشنبه شبه خب ببخشید نمیشه از اینجا دلش سیر از شنبه همه باشگاها نمیزنن وزنه سنگین از سقف آویزونن همه اینجا دیوونن هی میخوان با ما بپرن ولی نمیتونن آخه تیم ما بتونن چون هرجا نمیریم که مودمون تو خونس بیا بسازیمش با هم پس بابا ما که نفهمیدیم عشق چیه دل میدیم هی خشت میده داره خونه میسازه یا که کشتیه این چه هال و پذیرایی زشتیه هی دست و با من کش میده از سند من و ارثیه میزارمت میرم آخرش پا میشی میبینی جا تره صدا بالا بلند جیغ رو فاز موزیک همه برقصید جمعمون جمعه دور همیم یه امشبو نده به من گیر پنجشنبه شبه خب ببخشید نمیشه از اینجا دلش سیر از شنبه همه باشگاها نمیزنن وزنه سنگین صدا بالا بلند جیغ رو فاز موزیک همه برقصید جمعمون جمعه دور همیم یه امشبو نده به من گیر پنجشنبه شبه خب ببخشید نمیشه از اینجا دلش سیر از شنبه همه باشگاها نمیزنن وزنه سنگین تاریکه همه جا دور و ورم پره دود و سر و صدا عادتشون شده هی نگاه کنن و یاد بگیرن از ما دوتا تابستونه انگار وای چقدر گرمه هوا همه موزیکامون شده هم شیک و پیک هم شمال وای داره گیج میره سرم یکی این درو ببنده چرا اینا دورو ور منن احترام دارن به بنده وای نبنده به من دل من آدم این حرفا نیستم که بگو نیششو ببنده

پیشنهاد می شود: فیت امیر تتلو و مهراد جم؛ شاید در آینده نزدیک

ماجرای رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت چهره مشهور اینستاگرامی بعد از رابطه با امیر تتلو و ساسی مانکن با مهراد جم خواننده جوان وارد رابطه شد. مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور که با آهنگ شمال به شهرت رسید، در جدیدترین عکس منتشر شده از او دنیا دیده می شود و در عکس مشخصه که این دو شخص با هم وارد رابطه عاشقانه شدند

طبق اخبار رسیده دنیا جهانبخت دختر پر حاشیه اینستاگرامی با مهراد جم خواننده تازه کار پاپ وارد رابطه دوستی شده است. عکس دو تایی مهراد جم با دنیا جهانبخت در گذشته نیز منتشر شده بود اما فقط در حد شایعه باقی مانده بود اما این بار مهراد جم با انتشار استوری در اینستاگرام خود که در حال خواندن آهنگی از رضا پیشرو خواننده رپ است شایعه دوستی و رابطه اش با دنیا جهانبخت را به حقیقت بیشتر نزدیک کرد.

دانلود آهنگ مهراد جم کاپوچینو؛ منتظر فیت مهراد با تتلو باشیم؟

حمایت مادر مهراد جم از دنیا جهانبخت

مادر مهراد جم گفت : مخالفتی با این انتخاب ندارم و به سلیقه پسرم احترام می گذارم پسرم به تازگی به دعوت دنیا مهاجرت کرده و ازایران رفته است. بعضی کاربرها در اینستاگرام به عکس مادرشوهر دنیا جهانبخت واکنش نشان دادند و گفتند مادر شوهر دنیا همسن عروسش است.

مادر مهراد جم

واکنش امین فردین به رابطه مهرداد جم با دنیا جهانبخت

مهراد جم و دنیا جهانبخت با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود از رابطه ی عاشقانه خود پرده برداشتند. امین فردین (خبرنگار) با انتشار پستی برای مهراد جم برای این خواننده آرزوی خوشبختی کرد.

دانلود آهنگ مهراد جم کاپوچینو؛ منتظر فیت مهراد با تتلو باشیم؟

بیوگرافی مهراد جم

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان است. در حال حاضر مهراد جم ساکن تهران می‌باشد. اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ است.

سپس مهراد جم در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ وقتی ۲۲ ساله بود اولین قطعه خود بنام شمال را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگش. به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه‌های اجتماعی معروف شود.

دانلود آهنگ مهراد جم کاپوچینو؛ منتظر فیت مهراد با تتلو باشیم؟

مهراد جم فعالیت بازیگری نیز داشت که در سال ۱۳۹۰ وقتی ۱۴ ساله بود در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد در این مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.

مهراد جم اولین کنسرتش را در بهمن سال ۹۸ در جزیره کیش برگزار کرد که با حواشی بسیار زیادی روبرو شد. او به دلیل حرکات عجیب و داد زدن‌های بدون دلیل بسیار جلب توجه کرد و در کل می‌توان گفت که این کنسرت زیاد جالب نبود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی