|

ماجرای واکنش توهین آمیز الیزابت امینی به شهید هسته ای چیست؟

ماجرای واکنش توهین آمیز و هتاکی گستاخانه الیزابت امینی بازیگر ایرانی به شهید هسته ای ، شهید محسن فخری زاده چه بود؟ حمله کاربران فضای مجازی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دو روز پیش متاسفانه خبر ترور و به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای ایران تایید شد. رسانه های زیادی به خبر ترور این دانشمند واکنش نشان دادند. شهید محسن فخری زاده از دانشمندان بسیار برجسته ایرانی در زمینه دانش هسته ای کشور بود. در میان واکنش ها به شهادت این دانشمند، واکنش توهین آمیز و گستاخانه الیزابت امینی بازیگر ایرانی بسیار خبر ساز شد. اما ماجرای واکنش توهین الیزابت امینی به ترور شهید هسته ای چه بود؟

توهین الیزابت امینی به شهید محسن فخری زاده

در پی تایید خبر ترور ظالمانه و به شهادت رساندن دانشمند هسته ای ایران محسن فخری زاده رسانه های زیادی به این خبر واکنش نشان دادند. در این میان یک شبکه سعودی نیز در پی انتشار یک پست در اینستاگرام خبر ترور و شهادت شهید محسن فخری زاده را منتشر کرد. اما ماجرای عجیب موضوع کامنت بی شرمانه و توهین یک بازیگر ایرانی در زیر این پست است.

خوشحالی خانم بازیگر زیر پست شبکه های سعودی

الیزابت امینی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ساکن ایران از ترور شهید محسن فخری زاده در زیر پست اینستاگرامی شبکه‌ سعودی اینترنشنال ابراز خوشحالی کرده و از تروریست‌ ها به عنوان "شیر پاک خورده" نام برد! این واکنش گستاخانه این بازیگر و ابراز خوشحالی وی از شهادت شهید محسن فخری زاده بسیار عجیب و خبرساز شد. الیزابت امینی بازیگر ایرانی متولد 1354 هنرپیشه اهل ایران است. الیزابت امینی متولد ۲۹ اسفند ۱۳۵۴ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران می باشد.

توهین-الیزابت-امینی-به-شهید-محسن-فخری-زاده

الیزابت امینی کیست؟

الیزابت امینی از ابتدای دهه هشتاد تا کنون مشغول فعالیت در سینما و تأتر ایران می باشد. او پس از شهادت دانشمند بزرگ ایرانی محسن فخری زاده در نقش یک وطن فروش و خائن ظاهر شد و از آن حمایت کرد. الیزابت امینی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اسفند سال 1354 در تهران متولد شد. پدرش کارمند هواپیمایی بود و به دلیل ماموریت های متعدد پدر در نقاط مختلف ایران زندگی کرده است.

این بازیگر علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در دوران مدرسه والیبال کار می کرد و بعد از آن به سمت تکواندو کاراته رفت و در کوهپیمایی و اسکی نیز تبحر ویژه ای دارد. الیزابت امینی از دوران کودکی و نوجوانی به بازیگری علاقه مند بود و همین علاقه باعث شد تا تحصیل در رشته روان شناسی را نیمه کاره رها کند و به سمت آموزش بازیگری برود. در ادامه می توانید به صورت مختصر نگاهی به کارنامه فعالیت این بازیگر داشته باشید.

فیلم های سینمایی
  1. شاباش (1391)
  2. شبکه (1390)
  3. یک دماغ ناقابل (1391)
  4. پیتزا مخلوط (1390)
  5. نیش زنبور (1388)
  6. خاطره (1387)
  7. قلقلک (1384)
  8. توکیو بدون توقف (1381)
  9. خواب سفید (1382)
  10. سیندرلا (1380)
  11. چهره در غبار
سریال ها
  • در کنار هم ( فتحعلی اویسی ) (1381)
  • همراز (سامان مقدم) (1381)
  • کمکم کن (قاسم جعفری) (1383)
  • وفا (محمد حسین لطیفی) (1385)
  • دریا در غربت (سیدرحیم حسینی) (1386)
  • یلدا (مسعود رشیدی) (1387)
  • شب هزارویکم (علی بهادر) (1388)
  • کلانتر 3 (محسن شاه محمدی) (1388)
  • رویای گنجشک ها (راما قویدل) (1391)
  • پیدا و پنهان (شهرام شاه حسینی) (1391)
  • همسایه ها یک اپیزود(1379 محمدحسین لطیفی)
  • گلی برا گلی 1394

حمله کاربران فضای مجازی به خانم بازیگر

همانطور که در قسمت های قبلی اشاره کردیم، صفحه اینستاگرامی رسانه معاند ایران اینترنشنال، خبر ترور و شهادت دانشمند هسته ای ایرانی را در قالب پستی منتشر کرد. پس از انتسار این خبر، الیزابت امینی بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن لایک کردن این پست، کامنتی زیر این پست نوشت و به مقام شهید فخری زاده هتاکی کرد. امینی در بخشی از کامنت خود نوشت:

" کدوم شیر پاک خورده ‌ای اینکار رو انجام داد؟ " این اقدام هتاکانه، با موجی از اعتراضات کاربران در شبکه ‌های اجتماعی رو به رو شد. کاربران خشم خود را نسبت به این اقدام با هشتگ #الیزابت_امینی در توئیتر به اشتراک گذاشتند. در ادامه چند مورد از واکنش کاربران به این اقدام گستاخانه، بی شرمانه و وطن فروشی این بازیرگر را مشاهده کنید.

حمله-کاربران-به-الیزابت-امینی
ماجرای واکنش توهین آمیز الیزابت امینی به شهید هسته ای چیست؟
ماجرای واکنش توهین آمیز الیزابت امینی به شهید هسته ای چیست؟
ماجرای واکنش توهین آمیز الیزابت امینی به شهید هسته ای چیست؟

پیشنهاد می شود: حجت الله نجف پور بازیگر پیشکسوت سینما درگذشت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی