|

ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 30 آذر ؛ چه کسانی وام سهام عدالت می گیرند؟

ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 30 آذر 99 چقدر است و آیا سبد سهام عدالت رشد کرده است؟ وام سهام عدالت چیست و از چه زمانی پرداخت خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در مرحله آزاد سازی سهام عدالت که چند ماه پیش برگزار شد گروهی از مردم سهام خود را آزاد کرده و مدیریت پرتفوی خود را به عهده گرفتند. اما گروه دیگر همچنان تمایل دارند تا دولت سهام آن ها را مدیریت کند. به هر ترتیب در ادامه برای اطلاع از ارزش روز و قیمت هر برگه سهام عدالت 500 هزار تومانی امروز یکشنبه 30 آذر 99 با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز 30 آذر 99

ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 30 آذر

ارزش سبد سهام عدالت 500 هزار تومانی تا قبل از آغاز معاملات یکشنبه 30 آذر ماه به 13.1 میلیون تومان رسید. بنابراین ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 7.8 میلیون تومان و 30 درصد آن به 3.9 میلیون تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت یک میلیونی چقدر است؟

ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز تا قبل از پایان معاملات یکشنبه 30 آذر 99 به حدود 26 میلیون تومان رسیده که 60 درصد قابل فروش آن بیش از 15 میلیون تومان و 30 درصد قابل فروش آن بیش از 7.5 میلیون تومان ارزش دارد.

وام سهام عدالت به چه کسانی پرداخت می شود؟

در قسمت های قبلی به بررسی ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 30 آذر 99 پرداختیم. اما در این میان شاید اخباری در خصوص وام سهام عدالت به گوش شما خورده باشد. در خصوص وام سهام عدالت باید اشاره کنیم که از دوشنبه آینده بانک ‌ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را بابت وام با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت سه ساله پرداخت می ‌کنند.

طبق اعلام قبلی معاون شرکت سپرده ‌گذاری مرکزی، ۳۰ میلیون از مشمولان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده ‌اند می‌ توانند از ابتدای ماه آینده از بانک ‌های دولتی وام خرد دریافت یا اقدام به خرید کالا کنند.

سود وام سهام عدالت چند درصد است؟

معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی، مکانیزم پرداخت وام خرد توسط بانک‌ ها به دارندگان کارت اعتباری سهام عدالت را با سود ۱۸ درصدی البته بدون ضامن عنوان کرد و گفت: مزیت دریافت چنین وامی این است که سهام شخص به جای ضامن وام وثیقه می ‌شود و متقاضی دیگر نیازی به ضامن ندارد.

ارزش وام سهام عدالت چقدر است؟

با توجه به ارزش 13 میلیونی سهام عدالت 500 هزار تومانی دارندگان این برگه ‌های سهام عدالت تا 6.5 میلیون تومان می‌ توانند وام دریافت کنند. این مبلغ برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی به حدود 13 میلیون تومان می ‌رسد. از این که تا پایان مقاله ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 30 آذر 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد می شود: دهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

[ میانگین: 3.3 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی