|

هشتگ به زین مالیک فارسی یاد بدهیم

هشتگ به زین مالیک فارسی یاد بدهیم . ماجرا از چه قرار است؟ آیا زین مالک می خواهد فارسی یاد بگیرد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر شما اهل فضای مجازی و اینستاگرام هستید و ستاره های موسیقی جهان را دنبال می کنید. پس احتمالا با زین مالیک خواننده و مدل معروف پاکستانی-انگلیسی نیز آشنایی داشته باشید. زین مالیک یکی از خواننده های مطرح و از اعضای گروه وان دایرکشن می باشد. وی مسلمان بوده و در میان ایرانیان نیز طرفداران بسیاری دارد. اما اخیرا هشتگ جالبی با عنوان به زین مالیک فارسی یاد بدهیم در فضای مجازی منتشر شده است. این هشتگ با عنوان #lets-teach-zayn-persion خیلی زود در توئیتر ترند شده و خیلی ها حتی افراد غیر ایرانی نیز توئیت هایی با این هشتگ منتشر کرده اند. اما ماجرا از چه قرار است؟ آیا زین مالک میخواهد فارسی یاد بگیرد؟

آیا زین مالک میخواهد فارسی یاد بگیرد؟

اشاره کردیم که هشتگ به زین مالک فارسی یاد بدهیم روز های گذشته به یکی از ترند های توئیتر و اینستاگرام تبدیل شده است. زین مالک طرفداران ایرانی زیاد دارد که در لایو های اینستاگرامی وی حضور داشته و با وی صحبت می کنند. اما اخیرا زین مالک در لایو اخیر اینستاگرامی خود گفته که (من فارسی صحبت نمی کنم، باید یاد بگیرم اما هنوز بلد نیستم) . همین موضوع به جنجال عجیب مخاطبان و کاربران و سیل هشتگ هایی با موضوع بیاید به زین فارسی یاد بدهیم شده است. در ادامه می توانید ویدیو لایو اخیر زین مالک را مشاهده کنید. 

در این ویدیو زین در لایو اینستاگرامی خودش در پاسخ به سوال یکی از فن های ایرانی خود می گوید که فارسی حرف نمیزنم و هنوز فارسی یاد نگرفته ام اما عاشق ایرانم. هزاران توئیت در واکنش به این حرف زین مالک در توئیتر و اینستاگرام منتشر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • harold ارسالی در

    سلام
    ببینید ممنون ک ما دایرکشنرا و زیکوادا رو خوشال میکنین
    البته همه ما دایرکشنرا و زیکوادا همون روز لایو زین تو لایوش بودیم
    خواسم بگم ممنون به خاطر مطلبتون
    ولی....
    خواهشا اسم کسی ک دربارش مینویسید رو درس بنویسید
    زین مالک غلطه
    *زین مالیک* درسته
    *ما رو این موضوع حساسیم*
    با تشکر .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی