|

منت کشی پویان مختاری برای آشتی با امیر تتلو

تلاش پویان مختاری برای آشتی با امیر تتلو، ویدیو منت کشی پویان مختاری در اینستاگرام

لینک کوتاه کپی شد

پویان مختاری قمار باز و شاخ اینستاگرام ویدیویی از خود و امیر تتلو منتشر کرد و در زیر ویدیو نوشت: کاش الان همه با هم بودیم. پویان مختاری و امیر تتلو بحث هایی باهم داشتند و هم دیگر را به رینگ برای دعوا دعوت کردند اما هیچکدام به رینگ نرفتند. در ادامه شما می توانید ویدیو احساسی پویان مختاری برای امیر تتلو را در زیر متن مشاهده نمایید: 


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


دعوا جنجالی پویان مختاری و تتلو

دعوای امیر تتلو و پویان مختاری در اینستاگرام جنجالی شد. امیر تتلو در کانال تلگرام به پویان مختاری صاحب سایت شرطبندی حضرات بت توهین کرده و بین این دو مشکلات عجیبی پیش آمده.

در چند روز آینده مشخص خواهد شد که این دعوا به صورت جنگ زرگری به منظور افزایش کانون توجه هات و نیز افزایش فالوور بوده یا به راستی درگیری لفظی بین این دو پیش آمده است.

YmM3MQGGhdjL

دعوای پویان مختاری و تتلو از کجا آغاز شد؟

چند روز پیش پویان مختاری با همسرش نیلی افشار دعوا کرد و در استوری اینستاگرامش اعلام کرد دیگه هر کاری کردم این رابطه درست نمیشه و بهتره از هم جدا بشیم، برای همین نیلی افشار هم که شروع به گریه کردن کرده بود و صحبت هایی در مورد همسرش کرده بود امیر تتلو نیز وارد ماجرا شده بود و یه جورایی از نیلی طرفداری کرده بود

پویان که خیلی از این موضوع ناراحت شده بود در استوری های اینستاگرامش با امیر تتلو کل انداخت و یه سری مسائل را وسط کشید و تتلو را تهدید کرد که ساکت شود.

پویان مختاری ادعا می کند که امیر تتلو هیچ وقت معنی احترام را نفهمیده و به پویان خیلی بی احترامی می کند، همچنین تتلو میخواسته یه بخشی از آهنگ "پورشه" پویان مختاری را بخواند و پویان اجازه همکاری را به او نداده و البته دخالت در دعوای او با نیلی که همینا باعث دعوای آن ها شد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی