|

مادر علی انصاریان تاب نیاورد و در بیمارستان بستری شد!

مادر علی انصاریان پس از شنیدن خبر درگذشت فرزندش به اورژانس منتقل و در بیمارستان بستری شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مادر علی انصاریان از مرگ فرزندش اطلاع نداشت و قرار بود علی کریمی به منزل ایشان برود و این خبر سخت را به ایشان بدهد  مثل اینکه قبل رسیدن علی کریمی، مادر انصاریان خبر دار شد و متاسفانه در بیمارستان بستری شد.

سادات شاه ولایتی مادر علی انصاریان کیست؟

مادر علی انصاریان حاج خانم سادات شاه ولایتی است. پدر علی انصاریان چند سال پیش فوت کرد و کرد و علی یک برادر بزرگتر به اسم محمد و یک خواهر به اسم فاطمه دارد که ازدواج کرده و اسم دامادشون حامد اژدری است.

13397281_969

چرا علی انصاریان ازدواج نکرد؟

انصاریان هیچوقت ازدواج نکرد و برخی می گویند علت ازدواج نکردنش این بوده که دوست داشت همیشه به مادرش خدمت کند و عکس های دو نفره او مادرش خود گویای عشق و علاقه بی پایان او به مادرش است. انصاریان آرزوی قلبی خود را خدمت همیشگی به مادرش عنوان کرده بود.

این مجری طناز و دوست داشتنی در مورد ملاک هایش برای ازدواج گفته بود که تنها انسان بودن مهم است و ثروت و زیبایی و شهرت برایم اهمیت ندارد زیرا قرار است در آینده همسرم مادر فرزندانم باشد و برایم مهم است چه کسی فرزندان را تربیت خواهد کرد.

او گفته است شرط من برای ازدواج این است که خانه ای بگیرم که مادرم طبقه بالای زندگی کند و همیشه بالای سرم باشد. مادر من واقعا شرایط سختی را گذرانده است چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت کرد و برای همین مادرم شرایط سختی را تحمل کرده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی