|

حسن خجسه باقرزاده کیست و چه نسبتی با رهبر انقلاب دارد؟

حسن خجسه باقرزاده کیست

حسن خجسته باقرزاده برادر همسر رهبر انقلاب است و مدتی به عنوان معاون صداوسیما مشغول به کار بود

لینک کوتاه کپی شد
1

حسن خجسته متولد سال ۱۳۳۱ در مشهد است. خجسته باقرزاده دیپلم ریاضی، فوق دیپلم علوم انسانی، لیسانس پژوهش در علوم اجتماعی، فوق لیسانس مردم شناسی و دکترای مدیریت استراتژیک دارد. وی حدود ۲۷ سال پیش ازدواج کرده و چهار فرزند (دو پسر و دو دختر دارد) دارد.

دکتر خجسته ۲۲ مهر ماه سال ۱۳۷۰ به جمع رادیو پیوست و فعالیت خود را با گروه اجتماعی رادیو آغاز کرد و بعد از مدتی قائم مقام این گروه شد.

دکتر حسن خجسته مدت‌ها سردبیر برنامه صبحگاهی «سلام، صبح بخیر» و «سلام تهران» بود که از آن به عنوان تجربه‌ای بزرگ و مفید برای طراحی شبکه استانی «رادیو تهران» یاد می کند.

در سال ۱۳۷۳ با راه‌اندازی رادیو تهران مسئولیت این شبکه استانی به او محول شد. وی در سال ۱۳۷۷ به عنوان معاون صدای جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد و تا سال ۱۳۹۳ جزو معاونان صداوسیما بود و در حال حاضر در دانشگاه صداوسیما مشغول تدریس است.

دکتر خجسته برادر همسر رهبر انقلاب است.

ادعای عجیب احمدی نژاد در خصوص دکتر خجسته

محمود احمدی‌نژاد حسن خجسته باقرزاده را متهم کرد که قصد سفر به سرزمین های رژیم صهیونیستی را داشت اما پس از نشت این خبر، از ستمش به عنوان رئیس رادیو عزل شد.

حسن خجسته هفته پیش در توئیتی به تحریم انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی آقای احمدی‌نژاد واکنش تندی نشان داده و او را «حرامی» خوانده بود. او نوشته بود: «اگر شهید عزیز ما فرمود جمهوری اسلامی حرم است، حرامیان این حرم با انتخابات شناخته شدند: آن‌که گفت رای نمی‌دهم و از کسی حمایت نمی‌کنم».

رئیس‌جمهوری سابق روز یکشنبه ۳۰ خرداد در یادداشتی که کانال‌های خبری «دولت بهار» آن را منتشر کرده‌اند، نوشت: حسن خجسته «ظاهرا فراموش کرده است که به مدت دو هفته، به اتفاق خانواده‌اش، مهمان یک شرکت اسرائیلی در هند بوده است و قرار می‌شود در سفر بعدی، از طریق ترکیه به تل‌آویو برود».

آقای احمدی‌نژاد افزوده است: «پس از اطلاع این‌جانب به عنوان رئیس‌جمهوری از این ماجرا و دستور جلوگیری از سفر به اسرائیل و نجات وی از این رسوایی و منجلاب، از ریاست رادیو عزل شد».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    تا الان هر چی گفته راست بوده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی